Двамата решиха да отидат в мола и влязоха право в детския магазин. Ронджун държеше бебето на ръце и го полюшваше леко, докато Джено тикаше пазарската количка, следвайки нещата от списъка си. Без да се усетят, количката вече беше наполовина пълна и те с лекота избираха всяко едно нещо. Сякаш не го правеха за пръв път.
- Слушаш ли ме изобщо? - Джено се обърна към него, понеже той изоставаше малко. Джун се бе замислил и въобще не го чу какво каза. - Скъпи?
- А? - осъзна се той и го погледна. - Какво каза?
- Ти сериозно ли? - въздъхна Джено. - Питах те дали искаш да вземем розова или бяла количка.
- Какво значение има?
- Не знам. Ако вземем розова, ще е задължително за момиче, а ако вземем бяла, може да я ползваме, ако...
- Ако? - Ронджун наостри уши и го настигна.
- Знаеш, ако някога друго дете се появи в живота ни - Джено се засмя нервно и се отправи към един щанд с дрехи за бебета.
- Друго дете ли?
- Забрави какво казах. Ще вземем розова.
- Нека е бяла - предложи Джун. Джено се усмихна, макар да беше с гръб към него. Разбра какво имаше предвид той и че е съгласен с казаното. Зарадва се искрено.
- Между другото, изобщо не ми харесваш.
- В какъв смисъл?
- Замислен си. Изглеждаш малко тъжен. Ще ми кажеш ли какво има? - Джено взе едно розово комплектче и го сложи в кошницата. Избра и чорапки в различни цветове, няколко малки шапки, блузки, гащеризончета, взе от всичко по нещо.
- Става ли, когато се приберем? - попита колебливо дребното момче.
Джено спря да се оглежда наоколо и насочи вниманието си само към него. Усмихна му се леко и кимна. Погледът му случайно попадна на ръката му, с която държеше Юн Хи. Стори му се, че има някакво петно там, после реши, че е сянка.
- Дай ми я за малко - каза той и пусна количката. Ронджун му подаде бебето, а чернокосият го хвана с една ръка, докато със свободната си обхвана неговата и я вдигна към светлината от лампите в магазина. Намръщи се, забелязвайки синината около китката му. - Какво е това?
Ронджун също видя синината си едва сега и се смути. Опита да издърпа ръката си, но другия не му позволи.
YOU ARE READING
A little surprise
RomanceДжено и Ронджун са двойка от доста време. Знаят всичко един за друг и правят всичко заедно, но връзката им не се развива към добро. Проблемите почват да се трупат, Ронджун е разочарован, а Джено - заринат с работа. Двамата се опитват да оправят отно...