- 64

145 23 4
                                    

Ронджун се върна в колата и седна на мястото си.

- Какво стана? - попита го Джено.

- Нищо. Тук е. Ще го задържат за 24 часа и ще го пуснат.

- Това е добре. Поне не е за дълго време.

- Да, наистина - въздъхна Джун.

- Успокои ли се вече? - усмихна му се Джено.

- Да.

- Дай да видя красивото ти лице - чернокосият хвана брадичката му с два пръста и повдигна главата му към себе си. - Спри да плачеш вече и да се обвиняваш. Всичко ще бъде наред.

Дребното момче също му се усмихна. Джено го целуна за кратко, след което му сложи колана и отново тръгнаха.

- Разходката остава ли или предпочиташ да се приберем?

- По-добре да се приберем.

- Както кажеш.

- Съжалявам.

- Няма за какво. Ще излезем друг път.

Ронджун хвана ръката му, докато неговата беше на скоростния лост, като преди това включи радиото, за да има някакъв страничен шум. Опита се да не мисли за станалото днес, да изрита Кун от ума си и просто да се отпусне. Чувстваше се толкова изморен, мамка му. Искаше само да прекара остатъка от деня у дома с Джено и малката и просто да бъдат заедно, без да мисли за нищо друго.

***

Донгхюк цял ден беше на тръни. Бяха докарали един проблемен пациент, който не спираше да буйства. Беше във видимо нетрезво състояние и постоянно заплашваше сестрите, които се опитваха да му помогнат. Не позволи на никого да го доближи, нито да му вземе кръв или да го прегледа, макар че главата му беше пукната. Викаше и се караше на всички, очевидно не беше на себе си. Чашата преля, когато той излетя от стаята, в която го бяха настанили и блъсна една сестра на земята.

- Господине! - извика Хюк след него, ставайки свидетел на това. Беше му дошло до гуша. - Опитваме се да Ви помогнем! 

- Не искам никой да ми помага! - възрази мъжа.

- Моля да се върнете в стаята.

- Или какво?

- Или ще извикам охраната да Ви усмири.

- Заплашваш ли ме? - засмя се неадекватно той и се приближи до Хюк. Той от своя страна изобщо не се уплаши от него, въпреки че беше нов в работата си, до сега се беше сблъсквал с такива случаи и нямаше да отстъпи.

A little surprise Where stories live. Discover now