- 76

143 23 2
                                    

Донгхюк остана повече от изненадан, тъй като Марк не го заведе на обикновено кино. Сякаш бе прочел мислите му, че няма желание да прекара още известно време затворен някъде и сега се намираха на тавана на колата на чернокосия, настанени пред големия бял екран.

- Как ти хрумна изобщо? - попита го Хюк, докато се мъчеше да се качи отгоре на колата.

- Видях една рекламна брошура, че ще има кино на открито, затова реших, че ще ти хареса.

Марк почти изцяло го бе избутал на тавана, след което се присъедини към него с изненадваща лекота. Беше приготвил одеяло, на което да седнат, сандвичи и кутия с пуканки, както и кола, още няколко вида газирани напитки и сок в малки картонени кутийки.

- Кога успя да приготвиш всичко това? - изуми се Хюк, оглеждайки нещата.

- Не е кой знае какво - сви рамене другият и му се усмихна широко.

Донгхюк не бе очаквал нищо подобно. Другите хора, дошли за откритата прожекция, бяха насядали вътре в колите си или на празното пространство около тях на тревата, постлали одеяла под себе си. Не видя никой друг да се е качил на тавана на колата си и това леко го смути.

- Марк - обади се той.

- М?

- Май ще е по-добре да слезем.

- Че защо?

- Виж. Никой друг не е тавана на колата си, всички са долу.

- Е, и? Какво ти пука? Ние ще виждаме по-добре - Марк наистина изглеждаше така, сякаш не му пука, докато отхапваше от един сандвич. Хюк спря да се притеснява за това и осъзна, че наистина изгледа им към големия екран е добър.

Филмът почна и още повече го изненада избора на Марк какво да гледат. "Зайчето Питър". Почти през цялото време се смя, малкия заек беше очарователен. Момчето до него също не беше особено тихо и се смееше на същите моменти, на които се кискаше и той. Двамата изядоха кажи-речи всичко, като останаха само малко от пуканките. Донгхюк не бе и предполагал, че може да си прекара толкова добре. От доста време не бе правил нищо за себе си просто ей така, беше се заровил само в работата си. Дори не помнеше кога за последно се видя с Ронджун. Поканата на Марк му дойде много освежаващо.

Когато филмът свърши, някои от хората не си тръгнаха веднага. Хюк долови част от тях да обсъждат филма и колко забавен беше той. И това бе самата истина.

A little surprise Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora