Ронджун беше напрегнат от станалото и вече съвсем му кипна, когато видя Кун да влиза самодоволно в кафенето след няколко минути.
- Какви бяха тези полицаи? - подметна той, но усмивката му стана по-голяма.
- Какво правиш тук? - въздъхна раздразнено Джун, радвайки се, че е зад плота и нещо го разделя от този идиот.
- Аз съм редовен клиент, реших да дойда да изпия едно кафе. - Кун се подпря на плота, сякаш мястото беше негово.
- Нямам време да се занимавам с теб - извъртя очи Ронджун и понечи да се върне към работата, само и само да разсее притеснението си.
- И защо така? Като гледам, не е толкова пълно тук по това време. Или може би се тревожиш за приятелчето си?
Ронджун го погледна объркано.
- Какво?
- Видях как онзи високия се качи в патрулката преди малко - Кун се изхили отново, - каква ли може да е причината?
- Ти си бил - осъзна дребното момче.
- Какво съм бил? - вирна брадичка той.
- Ти си подал сигнал срещу него.
- Малко бавничко загряваш, но все пак се радвам, че успя да стигнеш до това заключение.
Ронджун стисна ръцете си в юмруци.
- Как можа да...
- Казах ти, че няма да оставя нещата така - прекъсна го Кун, като сега изражението му се промени и той посочи лицето си. - Предният път той ме нападна без причина.
- Не беше без причина! Ти ме опипваше, за бога! - възмути се Ронджун, ясно помнейки случката.
- И все пак не мисля, че заслужавах да ме пребият - раните на лицето му почти се бяха оправили. - Теб и без това по цял ден те опипват разни мъже.
Ронджун се жегна от този коментар. Не можеше да повярва. Просто не можеше. Разтреперан, реши да му обърне гръб и просто да се направи, че той не съществува, но Кун почука по плота.
- Няма ли да ме обслужиш? Ще седна ей там.
Ронджун го проследи с поглед, спирайки по някакъв начин порива си да отиде при него и да му забие един в лицето. Може би трябваше да го направи. Грабна едно меню и с въздишка отиде до масата, която си беше избрал Кун.
***
Ронджун едва изтърпя присъствието на Кун, който не спря да говори глупости по негов адрес. Задържа се за повече време в кафенето, въпреки непрекъснатите молитви на Джун той да се разкара. В края на смяната си вече беше прекалено изнервен и с треперещи ръце. Кун още седеше на онази маса и постоянно го следеше какво прави.
YOU ARE READING
A little surprise
RomanceДжено и Ронджун са двойка от доста време. Знаят всичко един за друг и правят всичко заедно, но връзката им не се развива към добро. Проблемите почват да се трупат, Ронджун е разочарован, а Джено - заринат с работа. Двамата се опитват да оправят отно...