Със свито сърце Донгхюк свърши смяната си. Не му се мислеше дори за разговора, който го очакваше. Приготви се, свали си престилката, оправи си протоколите и вече нямаше оправдания да остане тук. Но защо пък не? Можеше просто да остане да спи тук, Джемин все щеше да се откаже и на другия ден всеки да си продължи живота, както до сега.
Въздъхна примирено. Нямаше особен избор. Не можеше да прекара още една вечер тук, трябваше да се прибере. А за да се прибере, трябваше да излезе от болницата, което значеше да се срещне с Джемин отпред. Защо изобщо се съгласи? Какво толкова имаше да му каже той? По дяволите.
Помаха на няколко сестри по пътя към изхода. Излезе навън и се намръщи, когато видя Джемин да седи на пейката пред сградата. Беше пъхнал ръце в джобовете на суичъра си и сякаш хората, които минаваха, му бяха много интересни. Донгхюк си пое дълбоко дъх и тръгна към него. Джемин веднага го забеляза и се изправи.
- Здравей - поздрави той.
- Знаеше ли кога ми свършва смяната? - попита направо Хюк.
- Не.
- А от къде знаеше кога да дойдеш?
- Всъщност... Стоя тук от няколко часа.
- От няколко часа? - зяпна Хюк.
- Да.
- Защо?
- Не знаех кога ще приключиш и реших да почакам. Проблем ли е?
- Не, просто... се учудих.
Джемин кимна леко и двамата замълчаха за момент.
Малко след това Донгхюк реши да отидат в едно близко кафене. Нямаше желание да бъде сам с него, затова предпочете да са на място, пълно с хора. Джемин си поръча кафе, а Хюк - студен чай.
Постояха така известно време, като по-ниското момче усещаше погледа му върху себе си. Никой не казваше нищо и на Хюк почна да му става неловко.
- Искаше да говорим - обади се той след няколко минути, - тогава защо мълчиш?
- Не знам от къде да започна.
Седяха един срещу друг.
- Десетте ти минути почти изтекоха - напомни Хечан.
- Знам.
- Ако ще казваш нещо, казвай. След малко си тръгвам.
Джемин изглеждаше така, сякаш събираше смелост да отвори уста.
- Благодаря ти, че се съгласи да поговорим - поде колебливо той и се огледа наоколо, все едно не знаеше къде да погледне. - Знам, че сигурно ти е трудно. Истината е, че в последните дни те наблюдавам.
YOU ARE READING
A little surprise
RomanceДжено и Ронджун са двойка от доста време. Знаят всичко един за друг и правят всичко заедно, но връзката им не се развива към добро. Проблемите почват да се трупат, Ронджун е разочарован, а Джено - заринат с работа. Двамата се опитват да оправят отно...