- 71

141 20 7
                                    

- Сърдиш ли ми се? - попита Джено малко по-късно, когато вече си бяха легнали.

- За какво да ти се сърдя?

Ронджун не изглеждаше сърдит, но определено настроението му беше спаднало, след като излезе от банята.

- Че повдигнах въпроса с рисуването по-рано.

- Не се сърдя. Ти просто ме попита.

- Не исках да ти скапвам настроението. Извинявай.

- Стига, Джено. Няма за какво да се извиняваш.

Ронджун бе с гръб към него и това говореше достатъчно. Джено се намръщи и стана от леглото, с което го учуди.

- Къде отиваш? - Джун надигна глава и го погледна.

Високото момче заобиколи леглото, отиде до неговата страна и най-нагло го избута навътре, лягайки на мястото му.

- Какво правиш? - засмя се русокосият, но се измести към средата на леглото.

- Понеже не искаш да се обърнеш към мен, аз ще дойда тук. - Джено се намести и го прегърна, слагайки глава на гърдите му. Ронджун отново се засмя и мина с пръсти през косата му.

- Щях да се обърна, нямаше нужда да ставаш.

- Имаше.

Джун целуна главата му, карайки го да се усмихне сладко.

- Не ми се сърди - помоли Джено.

- Стига с това. Темата е забравена.

Юн Хи вече спеше, затова трябваше да бъдат тихи. А колкото повече разговаряха, толкова по-голям шанс имаше да я събудят. Джено заспа в обятията му, като беше преплел дългите си крака в неговите, но Ронджун не успя да го последва. Остана буден още известно време, мислейки за това от по-рано. Не му се искаше да споделя онези си мисли с Джено. Когато рисуваше, изпитваше някаква тъга, сякаш нещо вътре в него страдаше и го подтикваше към лоши мисли. Точно затова беше спрял да рисува, искаше да избяга от тях. А толкова много обичаше да държи четката...

***

- Престани да се суетиш и се успокой - въздъхна раздразнено Джони в слушалката.

- А ти покажи малко подкрепа - отвърна Джено. - Още нищо не съм измислил, а времето си минава.

- Какво толкова има да измисляш? 

Джено му се обади, тъй като не спираше да мисли за предложението си. Трябваше да обсъди с някого тези неща и тъй като Джони беше единственият осведомен за това, реши да потърси него.

A little surprise Where stories live. Discover now