- Как посмя да го доведеш тук? - жената се обърна към сина си.
- А ти как смееш да го удряш? - Джено застана пред дребното момче. - За коя се мислиш?
- Аз за коя се мисля? - ахна изненадана тя. - Аз съм съпругата на мъжа, който лежи там! - тя посочи към снимката. - Аз съм майката на един небагодарен син!
Ронджун усещаше погледите на хората върху себе си, чуваше шушуканията им. Бузата му пареше заради шамара, едва сдържаше сълзите си.
- Мери си думите! - предупреди я Джено.
- И защо? Нещо грешно ли казах? Ти си неблагодарник! - тя го сръчка с пръст в гърдите, очите й бяха зачервени и насълзени. - Баща ти си замина, а ти смееш да водиш това момче тук?! Нямаш ли срам?!
- И какво като го доведох?! - сопна се Джено, почвайки да се ядосва. - Нямаш никакво право да му посягаш!
- Той развали семейството ни! Баща ти умря заради него! Съсипа бъдещето ти! Не го ли разбираш, толкова ли си сляп?! - майка му вече беше повишила тон и всички я чуха.
На Ронджун му се искаше да потъне в земята от срам. Всяка дума се забиваше в сърцето му и го нараняваше. Какъв глупак беше да си мисли, че може да се справи с това.
- Престани с твоите сцени! - отвърна й Джено. - Няма да ти позволя да кажеш и една дума повече! - той сграбчи ръката на Джун. - Да си вървим.
- Ще съжаляваш! Помни ми думите, Джено, ще съжаляваш!
Джено дръпна дребното момче след себе си, което бе свело глава, за да не среща любопитните погледи на присъстващите. Двамата излязоха навън и не спряха, докато не стигнаха до колата. Джено беше повече от ядосан, опитваше се да обуздае нервите си, докато русокосият гледаше в земята. Буцата в гърлото му му пречеше дори да преглътне.
Високото момче се обърна към него и всичкия му гняв се изпари, щом видя тъжното му лице.
- Ронджун - повика го той. Джун не реагира. - Ронджуни. - Отново нищо. - Добре ли си?
Ронджун отказа да го погледне, все още мъчейки се да задържи сълзите си. Джено се притесни и обхвана бузите му в шепите си внимателно.
- Заболя ли те? - той помилва нежно ударената му страна. - Моля те, кажи нещо.
Дребното момче отвори уста, но почти веднага я затвори. Сълзите му бликнаха неканени и той стисна очите си в опит да ги спре. Джено побърза да го прегърне, обвивайки тялото му с ръце.
ESTÁS LEYENDO
A little surprise
RomanceДжено и Ронджун са двойка от доста време. Знаят всичко един за друг и правят всичко заедно, но връзката им не се развива към добро. Проблемите почват да се трупат, Ронджун е разочарован, а Джено - заринат с работа. Двамата се опитват да оправят отно...