- Вкусно ли беше? - попита с надежда Джено, виждайки го как доволно приключва с храната.
- Да - усмихна се широко момчето. - Много добър готвач си.
- Това е официално доказано - възгордя се чернокосият и също довърши своята чиния.
Ронджун се засмя на малката му шега и разтуптя сърцето му.
- Благодаря ти за усилията, които си вложил в изненадата - каза след това русокосият. - Всичко беше много хубаво.
- Радвам се, че успях да те изненадам.
- Повече, отколкото си мислиш. Сега, ако измиеш и чиниите, ще си супер - подхвърли той.
- Разбира се, че ще го направя - потвърди Джено и се захвана да взима нещата от масата, за да ги отнесе в мивката.
Ронджун нямаше думи. Всичко това, което Джено беше подготвил за него, стопли душата му наистина много. В този момент, докато вечеряха, говориха и се смяха, беше неземно щастлив. Точно това искаше: да бъде с Джено, да се смеят и да си изкарват добре заедно. Обичаше го с всяка една клетка на тялото си, но беше несигурен. Не се съмняваше в Джено, а в себе си. Смяташе, че не е достатъчно добър за него и подобни жестове от страна на Джено още повече го тормозеха. Той не можеше да направи нищо за него, не го изненадваше, нито можеше да готви толкова добре. Като се замислеше, не можеше почти нищо, освен да се кара с него. Често се чудеше защо Джено е с такъв като него, нямаше никакъв смисъл.
- Защо се умълча така? - попита Джено, миейки приборите.
Ронджун дори не го чу, твърде потънал в мислите си.
- Любими? - повика го другият, но отново нямаше реакция. Джено свъси вежди, спря водата и остави последната чиния в сушилника, сетне си избърса ръцете. Застана зад него и хвана раменете му, стряскайки го. - Ронджуни?
Русокосият се сепна и направи опит за усмивка.
- За какво мислиш? - Джено се наведе и целуна бузата му.
- Нищо особено.
- Кажи де. Дори не ме чу, когато те питах нещо.
- Наистина не е кой знае какво - обясни Джун и му се усмихна отново. - Благодаря ти за всичко, което направи.
- Няма нужда да ми благодариш. Предлагам ти, вместо това, да изгледаме един филм заедно. Който ти кажеш. Съгласен ли си?
YOU ARE READING
A little surprise
RomanceДжено и Ронджун са двойка от доста време. Знаят всичко един за друг и правят всичко заедно, но връзката им не се развива към добро. Проблемите почват да се трупат, Ронджун е разочарован, а Джено - заринат с работа. Двамата се опитват да оправят отно...