Ронджун се чувстваше отвратително. Изобщо не трябваше да казва неща като тези, но напоследък дори сам не знаеше. Не беше сигурен в себе си и това се прехвърляше и на него. Беше убеден, че Джено го обича, той постоянно му го казваше, а и не целуваш някого по този начин, ако не изпитваш нищо към него. Целувките на Джено винаги бяха пламенни и страстни, пълни с любов. Нямаше никакво право да се съмнява в него.
След като мина известно време и Джено не се върна, дребното момче стана от леглото и отиде в кухнята. Видя го да стои с гръб към него и да застройва супата. Приближи се плахо, тъй като Джено не даде признаци, че е забелязал присъствието му и го прегърна през кръста.
- Съжалявам - каза Джун и сложи глава на гърба му.
- Пусни ме.
- Извинявай, Джено.
- Пусни ме, Хуанг, трябва да довърша супата.
Въпреки това Ронджун не го пусна. Не харесваше този му тон, но в момента си го заслужаваше, затова нямаше право да се оплаква.
- Хуанг, казах нещо.
- Няма да те пусна. Съжалявам за онова, което казах преди малко.
- Не мисля, че съжаляваш.
- Какво?
- Ако съжаляваше, нямаше изобщо да го кажеш. - Джено остави черпака, който държеше, настрани и се обърна към него, махайки ръцете му от себе си. - Разбирам, че те разочаровах отново, разбирам, че беше разстроен, но този път прекали, Хуанг. Как въобще можеш да си помислиш даже, че гледам на теб като на секс играчка? Кажи ми, как?
- Не знам - дребното момче сведе глава. Осъзнаваше, че е сграфил доста сервизно. - Наистина не знам, просто... Объркан съм.
- Колкото и да си объркан и за каквото и да си объркан, няма значение, но да ме питаш дали те имам само за секс... Мислех, че знача нещо повече за теб.
- Значиш! Разбира се, че...
- Тогава защо се съмняваш? Защо поставяш любовта ни под въпрос? Не схващам нещо, Ронджун.
- Моля те, прости ми, не исках да...
- Ще ти простя, но имам нужда от малко време.
- Какво значи това? - Ронджун усети как краката му омекват.
- Няма как да не ти простя, обичам те прекалено много, макар и ти да не мислиш така - Джено му обърна гръб, - но не искам да се скараме повече или да кажа нещо в яда си, което не мисля. Затова е по-добре да бъде така за малко.
YOU ARE READING
A little surprise
RomanceДжено и Ронджун са двойка от доста време. Знаят всичко един за друг и правят всичко заедно, но връзката им не се развива към добро. Проблемите почват да се трупат, Ронджун е разочарован, а Джено - заринат с работа. Двамата се опитват да оправят отно...