4.0 "Özel Bölüm"

5K 436 100
                                    

Bu bölüm özel bölüm çünkü...

Bu bölümde ilk kez notu yazan arkadaşın ağzından okuyacağız olanları. Ve bu bölüm diğerlerine göre biraz daha uzun. Özel bölüme özel olduğu için diğer bölümlerde eski düzende devam edeceğim Allah'ın izniyle. Yani bu kadar uzun olmayacak. Bu bölümün özel olmasını bir sebebi de Elif'in yazdığı notun uzunluğu ve anlam bütünlüğünün bozulmaması. Ayrı bölümlere koyup karmaşa olmasın diye tek bölüme koymak istedim. Hepinize keyifli okumalar... (;

**

Ders bitince hemen dün akşam özenle yazıp çantama koyduğum kağıdı çıkardım. Dün dolabıma koyulan kağıtta bana birçok soru sormuştu. Gün içerisinde maç falan derken fırsat olmamıştı yazmaya ama akşam halledebilmiştim. Çok uzun olmasa bile benim iki saatimi alan bu yazının bu kadar uzun sürmesinin sebebi okuyacak kişinin yanlış anlamaması ve benim ona yanlış bir bilgi vermek istemememdi. 

Aldığım kağıtla beraber koşar adım dolabıma gittim. Kağıdı görebileceği bir şekilde bırakıp kapağını kapattım. Sonrasında ise tekrar sınıfa gittim.

Notları Yazan Kişiden

İkinci ders başlamıştı. Ama bizim dersimiz boştu. Sınıf başkanı her ne kadar sınıftan çıkmayın dese de tabii ki onu dinlememiştik. Herkes bir yere dağılırken ben Elif ve benim ortak dolabımıza gitmiştim. Evet o her ne kadar kendisinin sansa da o dolabı ilk ben almıştım. Fakat başlarda kullanmıyordum ama ilerleyen zamanlarda kullanmak için gittiğimde başka birinin kitaplarını görmüştüm. İlk başta anlamasam da sonrasında dolabımı onun işgal ettiğini anlamıştım. Çünkü o sonradan aldığı özel defterini almadan önce ben okumuştum. Sonrasında onu bulmam çok zor olmamıştı. Yani her şey böyle başlamıştı. İkimizin de dikkatsizliği yüzünden. Ben iki anahtar alınması gerektiğini bilmiyordum ve muhtemelen o da bilmiyordu, benim dolabı kendisinin sandığına göre.

Tabii ki o notların sebebi sadece bu değil. Daha başka şeyler var ama şimdilik bu kadarı yeter. Kalanı başka zamana artık. (;

En son yazdığım nottan sonra bana cevap yazmış mıydı merak ediyordum. Bu yüzden hızlı davranıp hemen dolabı açtım.

Yazmıştı. Cevap vermişti bana.

Dolabı tekrar kilitleyip aldığım kağıtla beraber çabucak aşağıya indim. Tam da onun neredeyse her öğlen oturduğu ağacın dibine gidip oturdum. Daha fazla beklemeyip kağıdı açtım ve merakla okumaya başladım.

"Öncelikle böyle bi şey sorman beni mutlu etti. Açıkçası bunu öğrenmek istediğin için mi yoksa dalga geçmek için mi sordun bilmiyorum. Ama ben yine de yapmam gerekeni yapacağım. Gerisi sana kalmış. Ama şunu da söylemeliyim ki benim söylediklerimle kalma ve araştır, ben kendi çapımda anlatmaya çalışacağım. İnşaAllah faydalı olur.

Evet, doğru. Tesettüre girmemizi de karşı cinsle olan ilişkimize dikkat etmemizi de Allah emretti.

Nur 31

Mümin kadınlara da söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar ve iffetlerini korusunlar. Dışarıda kalanlardan başka ziynetlerini göstermesinler. Başörtülerini yakalarının üzerinden bağlasınlar. Kocaları, babaları, kocalarının babaları, kendi oğulları, kocalarının oğulları, erkek kardeşleri, erkek kardeşlerinin oğulları, kız kardeşlerinin oğulları, başka kadınlar, hizmetlerinde bulunan köleleri ve câriyeleri, cinsel arzusu bulunmayan erkek hizmetçiler, kadınların cinselliklerinin farkında olmayan çocuklar dışında kimseye süslerini göstermesinler. Yürürken, gizledikleri süsleri bilinsin diye ayaklarını yere vurmasınlar. Ey müminler! Hepiniz Allah'a tövbe edin, umulur ki kurtuluşa erersiniz!

Dar KafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin