Sevdiğim kızın beni sevdiğini öğrendiğimde sevinemedim.
Sevdiğim kızın beni sevdiğini öğrendiğimde sevinemedim.
Sevdiğim kızın beni sevdiğini öğrendiğimde sevinemedim.
Bu cümle çok uzun ve çok karışık tamam mı? Ondan anlamam uzun sürecek gibi. Acaba ögelerine mi ayırsam?
Dur şimdi, burada bi kız var ve galiba Kaan o kızı seviyor. Kızın onu sevdiğini öğreniyor. Ama sevinemiyor. Niye ki?
Of dur Elif karıştırma orayı.
Bu itiraf şeyi yüzünden benim onu sevdiğim ortaya çıktığına göre o kız ben miyim ki? Bu kız aynı zamanda Kaan'ın sevdiği kız olduğuna göre...
Bir saniye ya.
KAAN BENİ Mİ SEVİYOR YANİ?
Allah'ım bana bir şeyler oluyor. Tansiyonum falan mı düştü acaba? Tansiyonum var mı onu da bilmiyorum ya, neyse...
Kaç haftadır bunu duymayı beklemiş dimi ben yanlış duymadım? Konumuz itirafta yazanlar olduğuna göre ve itirafta benim onu sevdiğim yazdığına göre sevindiği şey benim onu sevmem oluyor. Bi de sırf ben üzüldüm diye havalara uçamamış.
Galiba bahsettiği kız benim.
'Allah Allah, sen ne zekisin öyle ya.'
Bi de gelip bana söyledi bunları, benden bahsediyordur herhalde.
'Ben şüpheliyim, bence senden bahsetmiyor.'
Niye ya? Benden bahsetmiyorsa ne diye bana anlatıyor bunları?
'Orasını bilmem ama bahsettiği kızın sen olduğunu söylemedi ve seni seviyorum da demedi sen de hemen kendin sandın tabii saf.'
Kaşlarımı çattım. Bu iç ses ne diyor ya?
Kaan başkasından mı bahsediyor yani?
Allah'ım sen insana kaldıramayacağı yük vermezsin ama bu çok zor olur.
Allah'ım içime kurt düştü.
Allah seni bildiği gibi yapsın iç sen!
Beynim uyuşmuş gibi hissediyorum, acaba saçmalıyor muyum?
Ne oluyor bana ya?! Sakin ol Elif.
Bu çocuk beni seviyor mu sevmiyor mu şimdi?
Az kaldı bayılacağım.
"Af Allah'ım ya!" dedim içimde tutamayarak. Böyle iç sesle taş olsan çatlarsın!
"Bana ne arkadaşım senin sevdiğin kızdan? Merak etme aranıza girmeye niyetim yok." dedim iç sesin lafına kanıp. Umarım saçmalamıyorumdur. Umarım!
"Ne?" diyen Kaan'la beraber yutkunup ona kısa bi bakış attım. Karşısında ben değil de daha çok orangutan varmış gibi bakıyordu. Acaba konuşmasa mıydım?
Yine de battı balık yan gider, bi laf dedik bari arkasında duralım diye düşündüm ve istifimi bozmadan devam ettim.
"Hem ne diye lafı dolandırdın ki? Zaten sabahki olanlar yüzünden kafam çorba oldu."
Ben battıkça batıyorum gibi hissediyorum ama normal mi ki bu?
Kaan donmuş gibi dururken çatılan kaşlarımı bozmamaya çalıştım. Gözlerimi hala yerden kaldıramıyordum, nedense bi rezil olmuş hissi var ama hadi hayırlısı.
"Ben," diyen Kaan sonunda hareket edebilmişti. Elini ensesine atarken pek emin olamazmış gibi devam etti. "Sanırım fazla üstü kapalı konuştum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dar Kafa
MizahŞu an sap gibi kalmıştım gerçekten. Neyse canım. Başa gelen çekilir. Yapacak bir şey yok, mecbur ıslanacağız. Gidebildiğim yere kadar kaldırımın yağmur gelmeyen yerlerinden ilerledim. O da işte beş on metre falan. Artık ıslanma vakti gelmişti. Ne d...