On Bin Kadim Kutsal Zirvede, iki ya da üç yüz Gerçek Dövüş Kutsal Toprakları öğrencisi bakımsız bir sarayın önünde toplanmıştı.Kafalarını kaldırıp baktıklarında bir bahçe yanılsamasını görebiliyorlardı.
Başlangıçta, bahçenin yanılsaması oldukça bulanık ve sanki orada değilmiş gibi görünüyordu, ancak zaman geçtikçe bahçenin yanılsaması sanki cisimleşmek istermiş gibi daha da belirginleşiyordu.
Bahçenin ön ve arka taraflarında antik, paslı yeşil kapılar ve yanı başlarında mermerden yapılma ilahi canavarlar vardı. Ne kadar sahte olsalar sanki canlanacakmış gibi metalik bir his veriyordu.
"Yarı-Tanrı Unutulmuş Bahçesinin açılması genellikle bir saat sürer."
Dong Wenjian'ın sesi Zhao Feng'in kulağına geldi.
Zhao Feng ve Dong Wenjian, Mistik Gerçek Kutsal Klanının kalabalığının arasında duruyordu.
Yarı-Tanrı Unutulmuş Bahçesinin girişindeki iki ya da üç yüz öğrenci iki Kutsal Klanın veyahut otuz üç iki yıldızlı tarikatın öğrencileriydi.
Normal iki yıldızlı tarikatların sadece beş öğrencisi varken üç yıldızlı süper güç olan Mistik Gerçek Kutsal Klanının elli öğrencisi vardı. En güçlü iki yıldızlı tarikatların bile en fazla 8-10 dahisi vardı.
Örneğin, On Bin Yıldırım Tarikatının on öğrencisi varken Altın Dağ Tarikatının 5 öğrencisi vardı.
Yarı-Tanrı Unutulmuş Bahçesi açılmadan önce, Dong Wenjian Zhao Feng'e, Kutsal Toprakların ilk on dahisinin yanı sıra diğer bazı güçlü figürleri de anlattı.
Nan Gongsheng Mistik Gerçek Kutsal Klanına önderlik ediyordu. Ondan sonra Che Yilin ve Kıdemli Dövüş Kardeşi Nan* geliyordu ve ikisinin de gelişimi Büyük Çekirdek Köken Alemi son aşamalarına ulaşmıştı. Bu üçü ilk on dahinin arasındaydı.
Tabii ki, onlar dışında da Mistik Gerçek Kutsal Klanında Büyük Çekirdek Köken Aleminin orta ve erken aşamalarında bulunan ilk on dahiden bir tık daha aşağı kalan kişilerde vardı.
Bunların dışında, Jiang Fan ve onun On Bin Kadim Irkına dayanan soyu da ilk on dahi ile karşılaştırılabilir düzeydeydi.
Tam o anda Jiang Fan'ın bakışları Zhao Feng'in üzerinde durdu ve ifadesi çirkinleşti.
"Zhao Feng gelişimi de Küçük Çekirdek Köken Aleminin son aşamalarına ulaşmış."
Jiang Fan yumruklarını birlikte sıktı ve bir kez daha kalbinde yenildiğini hissetti.
Boş Okyanus Ruhani Sarayı'nda ona göre Zhao Feng bir kez daha görüşmeyecekleri bir karınca idi.
Jiang Fan yanında olan Chen Yilin de bunu fark etti.
Zhao Feng gelişim hızı sadece hızlı değil, aynı zamanda On Bin Kadim Irkın soyuna sahip Jiang Fan'ın hızını geçecek düzeydeydi.
"Küçük Dövüş Kardeşim Jiang, bu konuda çok fazla düşünmene gerek yok. Aynı gelişim seviyesinde olsanız bile On Bin Kadim Irkın soyuna sahip olduğundan ötürü kesinlikle kazanacaksınız. Sizin rakipleriniz Kutsal Toprakların ilk on dahisi."
Che Yilin gülümsedi ve onu rahatlattı.
Bunu duyan Jiang Fan'ın ifadesi biraz sakinleşti. Yarı-Tanrı Unutulmuş Bahçesinde daha iyi ödüller elde ederek Zhao Feng'i aşmaya karar vermişti.
"Mistik Gerçek Kutsal Klanın öğrencileri, içeri girdikten sonra birbirinize yardım etmelisiniz. Birbirinize saldırmayın veya öldürmeyin."
Güçlü bir İmparatorun niyeti öğrencilerin zihninde yankılandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince