Bölüm 639: Zhao Feng'in Planı

14 3 0
                                    


Dört saat sonra Zhao Feng, soluk mor renkli bir göle güvenli bir şekilde ulaşmıştı.

Göl yaklaşık yüz mil genişliğindeydi. Uzaktan bakıldığında, mükemmel bir yeşim parçası gibi görünüyordu.

"Bu Yarı-Tanrı Unutulmuş Bahçesi'ndeki en büyük göl olan Mor Duman Gölü .”

Zhao Feng yavaşladı ve daha temkinli davranmaya başladı.

Şu anda yeşil yeşim taşlarından yapılma olan yoldan ayrılmış ve gölün yakınlarındaki hafif ıslak çamurlara doğru ilerliyordu.

Yarı-Tanrı Unutulmuş Bahçesi'nde yasaları kontrol eden bir niyet olduğundan ötürü çoğu canavar, yeşil yeşim taşından yapılma yola girmeye cesaret edemiyordu. Yabancılar için yeşil yeşim taşı yolu nispeten güvenliydi ama şimdi, Zhao Feng yolu terk etmişti ve Mor Duman Gölü'nün alanına girmek üzereydi.

"Mor Duman Gölü, Yarı-Tanrı Unutulmuş Bahçesi'nde en iyi servete sahip olan yerlerden biridir. İçinde birçok benzersiz hazine ve kaynak vardır.”

Zhao Feng çamura adımını attı ve hafif mor renkli göle yaklaştı.

Göl, içindeki hazine ve kaynakları yaratan, aynı zamanda güçlü su canavarlarını da yaratan manevi bir güce sahipti.

"Mor Pullu Çim!”

Kıyıya yaklaşmış olan dahilerden birkaç bağırış geldi.

Bam!

Bir su tabakasıyla kaplı bir erkek, garip görünümlü pullu bir çimi yakaladığı gibi sudan sıçradı ve kıyıya doğru koştu.

Whoosh! Whoosh! Whoosh! Whoosh!

Yakınlardaki onlarca balık dişlerini göstererek onu takibe başladı.

Bu balıkların en zayıfı Gerçek Lord Alemi'ndeyken en güçlüleri Çekirdek Köken Alemi'ne ulaşmıştı.

Yarı-Tanrı Unutulmuş Bahçesi'nin ekosistemi, içinde yaşayan herhangi bir şeyin büyümesini en az on ve dış dünyadan ise yüz kat daha hızlandırıyordu.

Mor Pullu Çim, bir kişinin vücudunu güçlendiren ve Boş Tanrı Alemi'nin altındaki herkesin kullanabileceği bir şeydi.

Zhao Feng bu çimin ne olduğunu hemen buldu.

Mor Pullu Çimler'in soyu, dış dünyada neredeyse tükenmiş olsa da Mor Duman Gölü'nün etrafında bir sürü vardı.

Tüm Cang Okyanusu'ndaki Mor Pullu Çimler'in yüzde doksanından fazlası buradan geliyordu; yani başka tedarik edilebilecek yer neredeyse yoktu.

Vücudu güçlendirmesinin yanı sıra Mor Pullu Çimler'in garip bir etkisi daha vardı; eğer birisi büyük miktarlarda Mor Pullu Çim yerse savunma amaçlı bir soya sahip olabilirdi.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin