Zhao Feng, Liu Qinxin'in izlerini bulmak istediği için tüm toplantıyı yukarıdan izledi.
Eğlence Daosu Toplantısı bitmeye yaklaştı ve Li Xueyi toplantının kahramanı oldu. Qin'deki ustalığı, Gan Kutsal Ada Bölgesi'nin birkaç nesilinin tüm dahilerini aştı.
Gan Kutsal Ada Bölgesi'ndeki diğer iki dahi ona karşı on nefes bile alamazdı. Hatta bazı yaşlı nesiller bile işe yaramaz hissediyordu.
“Söylenenlerden bile daha korkutucu. Li Xueyi, İlahi Gök Qin Sarayının son birkaç bin yılının en büyük dehası olarak adlandırılıyor ve muhtemelen hâlâ gizli numaraları var.”
“Bu kız İlahi Gök Qin Sarayı'nı canlandırmak gibi bir kadere sahip.”
Yaşlı neslin diğer uzmanları biraz endişeliydi. On bin yıl önce İlahi Gök Qin Sarayı, bir zamanlar Yüzen Rüya Kutsal Toprakları'na giren iki yıldızlı zirve bir tarikattı, fakat binlerce yıl sonra, bu iki yıldızlı tarikat zayıflamaya ve Eğlence Daosu hükümdarı olarak statüsünü kaybetmeye başladı.
Toplantı sona erdiğinde çoğu kişi ayrılmaya başlamıştı, ancak Li Xueyi'nin gülümsemesi birçok gencin kalbinin hızla atmasına neden oldu. Eğlence Daosu'nun bazı dahileri nihayet cesaretlerini topladılar ve yukarı çıkıp Tanrıça Kar Qin ile konuşmak üzereydiler, ama tam o anda:
Whoosh!
Gökyüzünden bir yıldırım parladı.
“Kim var orada!?”
“Tanrıça, dikkat et!”
Li Xueyi yakın olan dahiler bağırdı. Gelen kişi son derece hızlıydı ve aurası Hükümdar Lord Seviyesi'ne ulaşmıştı, ancak indikten sonra saldırmadı.
“Hangi pislik Tanrıça Kar Qin'e karşı kirli planlar yapmaya cüret eder?”
Etraftaki dahiler sakinleşti ve yıldırım ile kaplı gence baktı. Bu gencin elleri arkadaydı ve yakışıklıydı. Ondan yayılan aura Hükümdar Lord Seviyesi'ne ulaşmıştı.
Tanrıça Kar Qin ve yakındaki dahiler bir şey yapmaya cesaret edemedi. En yüksek yetişimi olan dahi Li Xueyi'idi ve sadece son aşama Küçük Çekirdek Köken alemindeydi.
“Kimsin sen?” Li Xueyi kaşlarını hafifçe çattı, ancak panik yapmadı. Sesi bir meleğe benziyordu.
Genci yakından inceledi. Yeteneği ve yetişimi orada bulunan herkesi aşıyordu. Yüzen Rüya Kutsal Toprakları dışında, diğer ada bölgelerinde böyle bir dahi bulmak zor olurdu.
“Adım Zhao Feng ve Leydi Li'yi bir ay gezisine götürmek istiyorum,” genç gülümsedi ve çok normal bir durumdan bahsediyor gibiydi.
Ay gezisi mi? Orada bulunan dahilerin hepsi hayrete düşmüştü. Bu ne idüğü belirsiz genç güpegündüz gelip Tanrıça Kar Qin'e asılmak mı istiyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasíaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince