Bölüm 816: Biraz Daha Kaçalım

8 1 0
                                    



Zhao Feng ve Nan Gongsheng'in yüz ifadeleri gökyüzünü kaplayan mavi yağmuru görünce büyük ölçüde değişti. Boş Tanrı Aleminin altındakiler bu vücudun aşınmasına sebep olan yağmura karşı çok uzun süre dayanamazlardı ve sanki bu şey insan olmayan dahi Wei Jing'in doğal bir alanı gibi görünüyordu.

Onun doğal yeteneği böyle güçlü bir yağmur oluşturuyordu.... Pulları ve bir çift mavi boynuzu olan insan olmayan erkeğe bakarken Zhao Feng derinden bir iç çekti. Yılan-ejderha ırkına benzer bir şey gibi görünüyordu. Bu insan dışı Wei Jing'in soyunun Kara Yıkım Yılan Ejderhası ile birkaç benzerliği olabilirdi.

Hu ~ ~ Shua! Shua!

Yağmurun yağdığı alan çok genişti ve Zhao Feng ile Nan Gongsheng'e doğru yaklaşmaya başladı.

“Biraz geri çekilelim.”

Zhao Feng ve Nan Gongsheng yağmurun geldiği yönün tersine hareketlendiler. O sırada Kara Yıkım Yılan Ejderhası'nın peşinden gitmeyi pek önemsemiyorlardı.

İnsan olmayan Wei Jing'in yetişimi Zirve-kademe Kral seviyesine ulaşmıştı. Zhao Feng ve Nan Gongsheng'in şimdiye kadar gördüğü en yüksek yetişimi olan deha buydu.

Zhao Feng'in zirve yetişimi Boş Tanrı Aleminin orta aşamasının zirvesiydi.

Ayrıca Wei Jing'in eşsiz bir soyu ve statüsü vardı. Yani anlayacağınız yalnızca iyi bir yetişimi yoktu.

Shua! Shua! Shua! Shua!

Yağmur Zhao Feng ve Nan Gongsheng'in arkasından geliyordu. Aşağıdaki tepeler ise buzlanmaya başladı ve bu tepelerde delikler oluşmasına neden oldu.

Bu tepeler son derece sertti ve Tepe Kralları gibi canavarlar doğurabilirlerdi. Ama yağan mavi yağmur bu kayaları sanki hiçbir şey yokmuş gibi aşındırıyordu.

“Demek 9. sıradaki İmparatorluk Dehasının gücü bu...?” Zhao Feng ve Nan Gongsheng geri çekilirken sırtlarının donduğunu hissettiler.

Büyük Gan İmparatorluk Deha sıralaması yalnızca ilk beş yüz kişiyi kaydetmişti ve sadece Büyük Gan Lord Hanedanı sınırları içerisindeki dahileri içermiyordu. Etrafta bulunan süper güçlerden bazı dahileri de bu sıralamanın içerisindeydi.

Mavi yağmur yalnızca aşındırma özelliği nedeniyle tehlikeli değildi, aynı zamanda etrafı etkileyen bir soğukluk da yayabiliyordu ve bu da Zhao Feng ile Nan Gongsheng'in hızını yavaşlattı.

“Daha fazla kaçamayız!” Nan Gongsheng, uzaysal alanını yayarken bağırdı, ancak Zhao Feng'in yüz ifadesi bundan kaçamayacaklarını bilmesine rağmen sakindi.

Hız açısından, zirve kademe Kral olan Wei Jing, Jiu Wuji'nin iki katından daha hızlıydı ve ayrıca mavi renkli yağmur, kişinin hızını düşürme yeteneğine sahipti.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin