Bölüm 803: Kara Yıkım Yılan Ejderhası

5 0 0
                                    



Boom~~~~!

Yeraltı dünyası lavların yerden püskürmesiyle birlikte sarsıldı.

Birkaç tür, ölmeden önce yaşlı rahip tarafından uyarılmış olsa da yeterli zamanları yoktu.

“Yıkım Irkı karşısında tüm dünya sarsılacak! Yaşlı Tanrı Xie Yang, önce sarayını ve sonra da alan dünyanı yutacağım...!” Yeraltı dünyasında öfkeli bir ejderhanın kükremesi yankılanırken, derinliklerden bir ses geliyordu. Yerin üzerinde bile hafif bir sarsıntı hissedilebiliyordu.

“Geri çekil!”

“Eyvah! Kara Yıkım Yılan Ejderhasının mührü kırmak üzere!”

Üç kuvvetin elitleri panikledi ve bazıları kaçış yolları aramaya başladı.

Whoosh!

Nan Gongsheng aralarında en hızlısıydı. Hemen gümüşten bir ışığa dönüştü.

Yıldırım Kanatları Uçma Tekniği! Zhao Feng'in sırtındaki kanatlar havaya uçtuğu esnada hızla çırpındı.

Nan Gongsheng ve Zhao Feng anında tepki verip ve ortadan kaybolmuştu.

“Küçük Dövüşçü Kardeş Zhao!” Liu Tianfan ve yanındakiler, Nan Gongsheng ve Zhao Feng'in kaybolduğunu gördükten sonra haykırdılar.

“Onunla uğraşma. Yeraltı dünyasından çıkmamız gerekiyor,” Yaşlı Fei, kaçış noktası ararken emretti.

Toprak Ruh Salonu ve Mor Güneş Sarayı'nın elitleri hızla yerin üstüne giden bir yol bulmaya çalıştılar.

Lavlar kısa sürede her yere yayılıyordu. Sadece lav olsa öğrenciler için sıkıntı olmazdı. Lav gerçekten yalnızca yeraltında yaşayan türler için büyük bir tehlikeydi.

Ancak lav, normal Çekirdek Köken Aleminde olan kişileri kül haline getirebilecek Dünya'nın Ateşini içeriyordu. Dünya'nın ateşi, Boş Tanrı Alemi Krallarını bile tehdit edebilirdi.

“Kara Yıkım Yılan Ejderhasının hâlâ kaçmak için biraz zamana ihtiyacı var gibi görünüyor...” Gu Chaozhi kendi kendine mırıldandı.

Yeraltı dünyası sarsılmaya devam etti. Yeraltı dünyasında neler olup bittiği, bu titremeye bakılarak anlaşılabilirdi.

Gu Chaozhi, “Hepiniz yeraltı dünyasını terk edin,” diye emretti.

Toprak Ruh Salonu'ndan birkaç deneyimli yarım adım Kral vardı.

Whoosh!

Gu Chaozhi bir yıldırıma dönüştü ve Zhao Feng ile Nan Gongsheng'in peşinden uçtu.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin