Bölüm 641: Mor Duman Gölü'ne Hükmetmek (2)
"Kardeş Jiu, sen Bin Karanlık İlahi Klanı'ndansın ve Dao Ruhu'nda uzmanlaştın - yalnızca sen şu piçin üstesinden gelebilirsin."
İki yıldızlı bir tarikatın dahilerinden biri önerdi.
Kendini Dao Kılıcına adayan genç de dahil olmak üzere, bunu duyan bütün dahiler bu fikre katıldılar.
Zhao Feng üç yıldızlı Mistik Gerçek Kutsal Klanından gelmeydi, bu yüzden iki yıldızlı mezheplerden gelme sıradan dahiler ona karşı gelmeye cesaret edemedi.
Bakışları solgun yüzlü Kardeş Jiu'nun üzerine kilitlendi.
"Peki"
Kardeş Jiu'nun gözleri parladı.
Grubunun en güçlüsü oydu.
Mor Duman Gölünde, Zhao Feng; kontolünde birkaç mil yarıçapına yayılmış son derece hareketli balık ordusuyla birlikte antik bir timsahın üstünde oturuyordu.
Henüz Mor Duman Gölünün derinliklerine girmeye cesaret edememişti, bu yüzden şimdilik yalnızca kıyılardan kaynak topluyordu.
"Bilgilere göre Mor Duman Gölü'nün derinliklerinde deniz kızları ve gölün dibindeki gizemli saray da dahil olmak üzere çok daha güçlü yaratıklar var."
Zhao Feng'in gözleri parlamaya başlamıştı. Planın ilk adımı Mor Duman Gölünün kıyılarındaki her şeyi temizlemekti.
Whoosh! Whoosh! Whoosh! Whoosh!
Çok sayıda balık yanıbaşındaki sudan kaynak toplamaya başladı ama ana hedef hâlâ Mor Pullu Çimenlerdi.
Diğer kaynaklar ve hazineler değerli olsa da gücünü hızlıca arttırmaya yetmezdi.
"Elli sekiz ... altmış ... altmış üç ... "
Zhao Feng elinde kaç tane Mor Pullu Çimen olduğunu sayıyordu.
Tek başına otuzdan fazlasını yemişti ve Antik Rüya Aleminin aurasıyla birleşince etkisi oldukça çarpıcı olmuştu.
Bir anda, Zhao Feng'in teninde pullu bir çeşit tişört gibi görünen bir öbek koyu mor pulumsu leke belirmişti.
"Savunma gücümü arttırıyor ancak saldırıma herhangi bir etkisi yok. Neyse ki, soyum Mor Duman Gölüyle kolayca uyum sağlayabillmeme olanak sağlıyor."
Zhao Feng farkına vardı ama mantıklı gelmişti. Sonuçta, Mor Pullu Çimenin kökeni de Mor Dumanlı Göldü.
O kadar büyük miktarda Mor Pullu Çimen tükettikten sonra Zhao Feng, suyla özellikle de Mor Duman Gölünün suyuyla temasıyla dikkate değer ölçüde güçlenen savunmacı Su soyuna sahip olmuştu.
Zhao Feng hemen o anda Mor Duman Gölüne girse, gölün içindeki diğer canlılar tarafından bir yabancı olarak karşılanmazdı.
Üstündeki baskı da çarpıcı oranda artış göstermişti.
Yüz parça Mor Pullu Çimen topladıktan sonra gölün derinliklerine imeye başlayacağım.
Diye düşündü Zhao Feng.
Tam aklından bunlar geçerken:
Whoosh!
Öte kıyıda, üstünde beş ya da altı ejderha şeklindeki bir iskelet usulca suyun yüzeyinde ilerlemeye başladı.
"Hmm? Hayalet-ceset gizli tekniği?"
Zhao Feng yukarı baktığında, ejderha şekilli iskeletin üstünde duran beş ya da altı Dahiyi gördü. Liderleri Hükümdar Lord olan Kardeş Liu ile Kılıç Daosunda gelişim yapan gençti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince