Gürültülü bir patlama ile gri kıyafetli yaşlının Yuan Ruhu binlerce parçaya ayrıldı.Gökyüzü Kilitleme Yayı, Yuan Ruhları'na birebirdi.
Karanlık Kalp Tohumu sayesinde Zhao Feng iskelet Bölümü Lideri ile iletişim kurdu ve ölü Kral'ın kırık ruhunu ve etini toplayıp Lanetli Hayalet Ceset Dizisi ile emmek için hayalet gemisi var.
Şu anda hem dost hem de düşman hayrete düşmüştü. Kara Ejder Kralı'nın tarafındaki korsanların ifadeleri çift kanatlı gence bakarken korkuyla doluydu.
Uzun Sakal soğuk bir nefes aldı. Tüm süreci net bir şekilde gördü; Zhao Feng tek bir hamlede mor giyen kadını öldürdü ve hemen sonra ortadan kayboldu. Gri renkli yaşlı tepki bile veremeden Zhao Feng, fiziksel bedenini yok etmek için Yıldırım Kanatları Uçma Tekniğini ve Rüzgar Yıldırım Kanatları Darbesini kullandı. Daha sonra yaşlının Yuan Ruhu uçmadan önce Gökyüzü Kilitleme Yayıyla hayatı sona erdi.
Tüm olaylar bir anda oldu. İki kral öldürülmeden önce her iki taraftaki korsanlar anlık bir geçiş hissetti. Bu şimşek hızındaki savaş, Kara Ejder Kralı'nın adamlarını habersiz yakaladı.
“Velet... Üvey babamı öldüren sendin!” Kara Ejder Kralı'nın mor gözleri nefret ve öldürme niyetiyle doluydu.
Kara Yılan Lordu ile Kara Ejder Kralı arasındaki ilişki olağandışıydı. Kara Ejder Kralı bir yetimdi ve onun soyu ve yeteneği Kara Yılan Lordu tarafından keşfedildi ve sonra da onu yetiştirdi. Kara Ejder Kralı onu hayal kırıklığına uğratmadı ve birkaç yüz yıl sonra Onsekiz Köşeli Korsan Kutsal Toprakları'nın en güçlü korsanlarından biri oldu.
“Gökyüzü Kilitleme Yayı!” Zhao Feng, Gökyüzü Kilitleme Yayını bir kez daha geri çekerken soğukça kımıldadı ve Kara Ejder Kralı'na doğru ikinci bir altın ok fırlattı.
Kara Ejder Kralı saldırıdan kaçmaya çalışsa da işe yaramadı. Uzaysal alanı henüz maddeleşmemişti, bu nedenle Gökyüzü Kilitleme Yayına karşı çok fazla yapacağı bir şey yoktu.
Whoosh!
Bir Çat! sesi ile altın ok, Kara Ejder Kralı'nın boğazına çarptı ama parçalara ayrıldı.
“Ne güçlü bir vücut!” Zhao Feng etkilendi. Kara Ejderha Kralı sadece bir Zirve-kademe Kral değildi, aynı zamanda alışılmadık bir soyu vardı.
Tam o an:
“Hahaha... öldür!” Orta yaşlı uzun sakallı adam, kral seviyesindeki savaş gücüyle düzinelerce korsanı katletti. Aynı anda Zhao Feng, havada parlayan ve Kara Ejder Kralı'nın kafasına doğru ilerleyen üçüncü oku yolladı.
Kara Ejder Kralı kükredi, ancak kendi alanını ve soyunu kullanmasına rağmen yine de yaralandı.
“Eşsiz Soğuk Ay Özü!” Soğuk Ay Kralı kılıcını sallayarak Kara Ejder Kralı'nın üzerine buz gibi soğuk bir ışık demeti gönderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince