Bölüm 790: Dünya

9 0 0
                                    





Büyük Gan Lord Hanedanlığı'nda bir sarayda:

Weng ~ ~

Parlak beyaz bir yol aniden büyük bir çemberin tepesinde belirdi ve bu yol gerçeklik ile hiçlik arasında duruyor gibi görünüyordu.

“Kutsal İllüzyon Boyutu başarıyla bağlandı,” güçlü bir ses Cennet ve Dünya'da yankılandı ve çok sayıda Kral ve birkaç İmparatorun kalbinin sarsılmasına neden oldu.


“Bir numara, Xuanyuan Wen.”

Parlak beyaz yolun önünde biraz utangaç görünen yakışıklı bir genç ortaya çıktı. Ancak Gökyüzü Tehir Sarayı'nın yüzlerce öğrencisi ve seçkinleri onu hafife almaya cesaret edemedi ve gözleri saygıyla doluydu.

Xuanyuan Wen ve arkasında duran iki öğrenci, Boş Tanrı Alemi Kralıydı.

“Dövüşçü kardeşlerim, ilk ben gideceğim.” Xuanyuan Wen son derece kibardı, herkesi selamlamıştı.


“Usta, sizi hayal kırıklığına uğratmayacağım.” Sonunda, gökyüzündeki sıska, buruşuk bir yaşlıya baktı. Bu yaşlı bir Yarı Tanrı'ydı. Yaşlının aurası son derece sıradan bir insanınki gibiydi, sanki ölümlü birisiydi bu.

Boom!

Xuanyuan Wen içeri adım attığında yolda anında çatlaklar ortaya çıkmaya başladı.

“Xuanyuan Wen normal bir Kral değil. Muhtemelen yolun sınırını aştı.”


“Başka bir üç yıldızlı güç bunu yapmaya cesaret edemez.”

Etrafta bulunan Krallar ve İmparatorlar kendi aralarında tartıştı. Normal şartlar altında Xuanyuan Wen'le aynı güce sahip olan biri yola zorla girerse parçalara ayrılabilirdi.

Tam o anda:

Weng ~ ~ ~ ~


Xuanyuan Wen'in vücudunda bulunan garip bir yeşim parçası, uzayın muhteşem kuvvetini çözen parlak bir beyaz ışık parıltısı yaydı.

“Kadim Tanrı parçası!”

Herkes bir anda bağırdı.

Tanrıların unutulmuş bir boyutu olduğu için yalnızca Tanrıların gücü, Kutsal İllüzyon Boyutuna karşı koyabilirdi.


Shua!

Kadim Tanrı'nın parçasının yardımıyla Xuanyuan Wen portalda kayboldu.

“Bu yöntemin tek zayıf noktası, kullanan kişinin hiçbir müttefiki olmadan rastgele bir noktaya ışınlanması.” bir Boş Tanrı Alemi İmparator kendi kendine mırıldandı.

Whoosh! Whoosh!


Xuanyuan Wen'in arkasındaki duran biri erkek biri kadın iki Boş Tanrı Alemi Kralı da kendi yöntemlerini kullandılar ve Kutsal İllüzyon Boyutuna girdiler.

Büyük Gan Lord Hanedanlığı'nın başka bir kısmında Duanmu Ailesi'nde, bir gölün üzerinde yeşil bir yol görülebiliyordu.

"Yufei, hazır mısın? Kutsal İllüzyon Boyutunda yer alan tehlike ve servet, Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesindekinden çok daha fazla.” Duanmu Qing gülümseyerek söyledi.


Yolun altında ailenin elitleri vardı ve grubun lideri tanrıçaya benzeyen genç bir kızdı. Teni mükemmel bir sanat eseri gibi bembeyazdı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin