Bölüm 666: Yarı Tanrı'nın Kısmi Düşüncesi

12 1 0
                                    


Zhao Feng, sonunda Gizli Kitap Odası'ndaki tüm kitapları tamamladı.

Kitapların içinde yazanların hepsi zihnindeydi.

Zhao Feng, bu kitaplarla gerçekten ilgileniyordu ve başından sonuna kadar okumuştu.

Zhao Feng yavaşça gözlerini kapattı. Kitapların içeriğinde bir zihinsel enerji gücü olduğunu düşünüyordu.

Tüm bilgi bir araya toplandı.

Aniden, her kitaptan soluk bir ışık yayılmaya başladı.

Hmm?

Zhao Feng'in kalbi hızla attı.

Bu kitapların basit olmadığını hissediyordu ve hepsini bitirirse ne olacağını merak ediyordu.

Voom! Voom!

Odadaki tüm kitaplar aniden parladı ve yanmaya başladı.

"Bu...?”

Zhao Feng tetikteydi. Herhangi bir hamle yapmaya cesaret edemedi. Sonuçta, burası Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'ydi ve hiçbir şey normal standartlarla ölçülemezdi.

Birkaç kez nefes aldıktan sonra kitaplar yanmayı bitirdiğinde, Zhao Feng'in zihnindeki bilgiyle bağlantılı olarak soluk şeffaf bir ışığa dönüştüler.

Shua!

Zayıf ışık, Zhao Feng'in zihnindeki bilgiyle birleşti.

“Çömez, ben Yarı Tanrı Kun Yun'um. Çok şanslısın, bir Yarı Tanrı sınavını geçtin.”

Zhao Feng'in zihninde bir ses yankılandı.

İlahi bir aura yayan hafif bir ışık, Zhao Feng'in bilincine baskı yaptı.

“Yarı Tanrı Kun Yun?”

Zhao Feng şeffaf soluk ışığı kontrol etti.

Burada böyle bir “servet” ile karşı karşıya olan normal bir dahi olsaydı, çoktan neşe ve panik ile dolu olurdu. Ne de olsa bu soluk ışık, Yarı Tanrı'nın geride bıraktığı bir çeşit zihinsel enerji mirası olabilirdi.

Ancak Zhao Feng artık bir acemi değildi ve daha önce Mor Aziz Kısmi Ruhu ile etkileşime girmişti.

Mor Gece Kutsal Lordu, bir zamanlar Mistik Işık Diyarı Kutsal Lordu'ydu. Oysa Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'nin sahibi Cennetsel İlahi Alem'e yarım adım atmıştı.

“Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'nin sahibi siz misiniz?”

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin