Zhao Feng Şeytanı Cehennem Sarmaşığı Kralını kontrol etti ve koyu yeşil sarmaşıklarda bir yol açtı, ancak koyu yeşil sarmaşıkların yaşam gücü ve iyileşme hızı son derece güçlüydü, bu yüzden ilerleme hızlı değildi.
Miyav miyav!
Küçük hırsız kedinin pençelerinde Lanetli Havalet Cesedi Dizisini kurarken bir dizi bayrağı belirdi. Koyu gri dumanın içinde kırmızı göz çifti ortaya çıktı ve onlardan yayılan zihinsel enerji gücü herkesin tüylerini diken diken edebilirdi.
Lanetli Hayalet Cesedi Dizisinin ortaya çıkması ilerlemeyi hızlandırdı. Lanetli Havalet Cesedi Dizisi herhangi bir varlığın özünü ve yaşam gücünü emebilir ve nefretin gücü yakındaki koyu yeşil sarmaşıkları daha da çabuk kurur hale getirirdi.
Lanetli Havalet Cesedi Dizisinin içindeki koyu kırmızı gözlerin aurası daha da güçlenmeye başladı.
“Koyu yeşil sarmaşıklar yüksek kalitede ve güçlü bir yaşam gücüne sahip. Bu dizi için gerçekten yararlı.”
Zhao Feng mutluydu.
Sarılan her iki düzine metre koyu yeşil sarmaşıklar, bir Hükümdar Lordu yutmakla aynı seviyedeydi.
Lanetli Havalet Cesedi Dizisinin içindeki hayalet cesetlerin yetişimi giderek yükseliyordu ve düzinelerce mil ileriye doğru gittikten sonra hayalet cesetlerin çoğu orta kademe Küçük Çekirdek Kökeni Diyarına ulaşmıştı. Ufak bir kısmı ise son evre Küçük Çekirdek Köken Alemine ulaşmıştı.
Çocuk Yarı Tanrı olanları izlerken dilini ısırdı. Koyu yeşil sarmaşıklar, fiziksel saldırılara karşı son derece dirençli olan kadim bir bitkiydi, ancak Lanetli Havalet Cesedi Dizisi ve Şeytanı Cehennem Sarmaşığı tarafından ağır bir şekilde karşılık gördüler.
Onlar ilerledikçe, Lanetli Havalet Cesedi Dizisi binlerce sayıda sarmaşığı yuttu ve aurası daha kaotik hale geldi. O anda, yüz tane çift kırmızı göz birbirine baktığında, normal Kralların Niyetini bastıracak kadar güçlü bir zihinsel enerji dalgası üretebilirlerdi.
Yarım gün sonra, Şeytani Cehennem Sarmaşıkları ve Lanetli Havalet Cesedi Dizisi yaklaşık 200 mil ileriye doğru ilerlemeyi başardı. Lanetli hayalet cesetlerinin tümü, son aşama Küçük Çekirdek Köken Alemi yetişimine ulaşmıştı ve bunlar arasından az sayıda kişi, Küçük Çekirdek Köken Aleminin zirvesine ulaşmıştı. Dumandan gelen ölümcül güç, normal Kralların bundan kaçınmasını sağlamaya yeterliydi.
Miyav miyav!,
Küçük hırsız kedi heyecanla ileriye baktı. Koyu yeşil sarmaşıklar bitmiş gibi görünüyordu ve parlak bir yeşil ışık ortaya çıktı.
“Yeşil ışığın kaynağına ulaştık.”
Zhao Feng ve çocuk Yarı Tanrı neşeli ifadeler ortaya koydu.
Uçsuz bucaksız sarmaşıklardan sonra parlak bir yeşil bariyer göründü. Yeşil bariyer çok büyüktü ve kadim bir metal kalesi görülebiliyordu. Yeşil bariyer suyun girmesini engelledi ve antik kalenin etrafında garip yapılar vardı. Uzun kuleler, gizemli yıldızlı binalar, sakin bir çeşme.... Hepsi bu döneme ait değilmiş gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasiaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince