Bölüm 730: Çift Alan

13 2 0
                                    



Çocuk Yarı Tanrı'nın gücü, diğer Kralların kalplerinin soğumasına neden oldu. Bir anda, iki normal Boş Tanrı Alemi Kralı çocuk Yarı Tanrı tarafından öldürüldü.

“Uzaysal eşyalarınızı teslim edin ve sizi öldürmeyeceğim.” Çocuk Yarı Tanrı dudaklarını yaladı ve yaklaşan üç Kral'a doğru baktı.

İnsanların ağzından çıt çıkmıyordu. Çocuk Yarı Tanrı'nın gücü ve yeteneği çeşitli uzmanların kalp atışlarının hızlanmasına neden oldu. İki kral bile kolayca öldürülmüştü. Kraldan daha zayıf olanlara ne olurdu?

“Sen kimsin?” Gökyüzü Yıldızı Şeytani Lordun yüzünde acımasız bir ifade vardı ve alnındaki sembol parladı.

Şeytani Dao yetişimi yapanların gücü Kızıl Ejder Ada Bölgesi'nde ünlüydü. Kalan üç Kraldan sadece onun gücü bir Zirve-kademe bir Kral'a yakındı. Gökyüzü Yıldızı Şeytani Lordu, Doğrucu Yol'un diğer iki Kralıyla bir takım olduysa, Zirve-kademe bir Kral'a karşı savaşma ve hatta belki de kazanma yeteneğine sahiplerdi.

“Tekrar etmek istemiyorum,” Yarı Tanrı, Yarı Tanrı Niyetini ve Kutsal Vücut gücünü serbest bırakırken yüz ifadesi soğudu.

Her iki taraf da sessizleşti. Gökyüzü Yıldızı Şeytani Lord ve diğer iki Kral bir şey yapmaya cesaret edemedi. Hayalet gemideki insanlar arasında şimdiye kadar sadece çocuk Yarı Tanrı saldırmıştı. Gemide hâlâ gizemli bir genç vardı.

"Hmm? Şu genç ortadan kayıp mı oldu?” Üç Kralın İlahi Hisleri boşlukta hafif bir değişiklik yakaladı.

Yıldırım Kanatları Uçma Tekniği!

Shua!

Gökyüzü Yıldızı Şeytani Lordu ve adamlarının arkasında, ateş ve yıldırımla kaplı bir çift kırmızı renkli kanat belirdi. Üç kral yanan bir yıldırım dalgalanması hissetti ve nefes alamadı.

Boom~~~!

Kanatlar, üç Kralı kendilerini korumak için Muhteşem Gücünü kullanmaya zorlayan bir fırtına oluşturdu.

“Usta,” çocuk Yarı Tanrı bir nefes verdi. Üç Kral'a karşı kazanabilmesine rağmen, üç ayrı yönde koşmak istediklerinde onları durduramazdı. Ancak şimdi Zhao Feng Yıldırım Kanatları Uçan Tekniği'ni kullandı ve arkalarında ortaya çıktı, Gökyüzü Yıldızı Şeytani Lordu ve adamlarının kaçma şansı yoktu.

Çocuk Yarı Tanrı, Zhao Feng'in ne kadar hızlı olduğunu biliyordu.

“Usta mı?" Bu kelimeyi işiten Gökyüzü Yıldızı Şeytani Lord ve adamlarının ifadeleri büyük ölçüde değişti, bir ürperti bedenlerini sardı. Bu çocuk bir Zirve-kademe Kral ile denk olsa, o zaman ustası ne kadar güçlü olurdu?

“Lütfen dur!” hem beyaz saçlı yaşlı hem de beyaz giyinen kadın korkmuştu. Savaşsalardı, Gökyüzü Yıldızı Şeytani Lordu kendi gücüyle kaçabilirdi ama ikisi yalnızca normal bir Kraldı ve kaçma ihtimalleri yoktu.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin