Bölüm 798: Hırsız Kedi Sorumluluğu Ele Alıyor

8 0 0
                                    



Hu Chaozhi'nin güçlü Yıldırım Patlaması'nı herkes hayrete düşürdü:

"Qiankun Kılıcı!"

Bir kılıç havada savrulup Cennet ve Dünya'yı sarsarken Nan Gongsheng'in vücudundan parlak bir ışık parıldadı. Bu kılıç gökyüzünü tersine çeviriyor gibiydi ve baskın bir Niyetle doluydu. Qiankun Kılıcı'nın önündeki her şey paramparça oluyordu.

Shu ~ ~

Kılıç tüm siyah alanı kapladı ve mor ve kan renkli ışığı bir hiçliğe dönüştürdü.

Çat! Boom~~~~!

Dengeli olan yeraltı şehri sarsılmaya başladı ve bu durum, Kutsal İllüzyon Boyutu'nun baskısı altında gerçekleşiyordu.

Kötü Tanrı'nın Sunağı'nın kenarları toza dönüştü.

“Miras Kutsal silah...! Bunlar genellikle Cennet sınıfı silah olur!” yılan rahip bağırdı.

“Qiankun Kılıcı! Bu silah kıta bölgesinin Miras Kutsal Silahı!” Gu Chaozhi de şaşmıştı. Kılıç saldırısının verdiği hasar, yıldırım patlaması ile kıyaslanabilirdi ama içerdiği Niyet daha sıradışıydı. Hangi saldırının daha güçlü olduğu rahatlıkla söylenebilirdi.

Gökyüzü Kilitleme Yayı ile eşit seviyede olan bir Miras Kutsal Kılıçtan bu beklenir. Zhao Feng hayranlıkla derinden bir iç çekti.

Hem Gökyüzü Kilitleme Yayı hem de Qiankun Kılıcı, Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesinden gelmişti ve Yarı Tanrı Kun Yun en güçlü halindeyken bu dünyanın zirvesine ulaşmıştı. Topladığı silahlar çok nadir bulunan silahlardı.

“S*ktimin insanları..!” Yılan rahip sunağın parçalanmaya başladığını hissetti. Sunağı güçlendirmek ve Kötü Tanrı Kristali ile iletişim kurmak için hızlı bir şekilde asasını salladı. Ancak, Nan Gongsheng ve Gu Chaozhi'nin sonu gelmeyen saldırılarıyla karşı karşıya kalan Şeytani Tanrı'nın Sunağı çok uzun süre dayanamazdı.

"Çık dışarı!" Yılan rahip dişlerini sıktı ve asasını yere çarptı.

Çat!

Kan göletinde bir girdap belirdi.

Peng!

Girdabın içerisinden kırmızı gözleri olan şeytani bir akrep çıktı. Daha önceki Akrepadama Kral'a benziyordu ve kana susamış bir aura yayıyordu.

Peng! Bam! Boom!

Kötü Tanrı'nın Sunağı'nın altında bulunan alan, güce dayanamıyordu ve tekrar sallanmaya başladı.

"Dikkat et!" Yaşlı Fei kükredi. Koyu kırmızı renkli akrebin aurası, Akrepadam Kral'dan birkaç kat daha güçlüydü.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin