Evlilik mi? Zhao Feng kaşlarını çattı. Evlilik dışında bu bedenin asıl sahibinin tüm isteklerini yerine getirmeye karar vermişti.
Anılarında, nişanlısı Luo Shui'er, sadece on beş yaşındayken bile zarif bir aura sahip olan ünlü bir güzellikti. Üstüne üstlük, son derece yetenekliydi. Bir yıl önce zirve seviyesindeki bir Kralın öğrencisi olmuştu.
Ama ne kadar çekici olursa olsun, Zhao Feng onun yalnızca önceki Zhao Feng'in nişanlısı olduğunu düşünüyordu. Sadece kişinin gerçek düşünceleri önemliydi. Yeni bir bedende canlanmasına rağmen Zhao Feng hâlâ Zhao Feng'di.
Nişanı bozmak için ne yapacağına çoktan karar vermişti.
Gri kıyafetli yaşlı konuştu, “Feng'er, Luo Shui'er'i uzun zamandır sevdiğini biliyorum ama sana bir şey söylemeliyim.”
Bunu duyunca Zhao Feng duraksadı. Burada bir durum mu vardı?
“Görünüşe göre, nişanı atma niyeti var çünkü Büyük Gan Lord Hanedanı'nın Sekizinci Prensi onu gördü.” Gri kıyafetli yaşlı adam istemeden söyledi.
Zhao Feng Luo Shui'er ile bir yıl önce tanışmıştı. Gördüğü anda aurası ve güzelliğinden etkilendi ve Luo Shui'er'in onun hakkında kötü bir izlenimi yoktu. Sonuçta, Zhao Feng bir dahiydi ve yakışıklılığıyla tanınıyordu.
“Yani, Luo Ailesi sözlerinden geri dönmek mi istiyor?”
Bunu duyan Zhao Feng, heyecanını ve neşesini bastırmak için elinden geleni yaptı. Sözünden dönmek mi? Bu iyi bir şeydi! Zhao Feng çok sevinmişti. Gerçekten nişanlısıyla arasındaki bağlantıyı koparmaktan başka bir şey istemiyordu.
Gri kıyafetli yaşlı durup şaşkınlıkla Zhao Feng'e bakmaktan kendisini alıkoyamadı. Zhao Feng hayal ettiği gibi kızgın değildi, aksine mutlu görünüyordu.
“Luo Ailesi'nin sözünden caymaya niyeti var, ancak Luo Shui'er'in de ne dediğine bakmak lazım. Ancak, Sekizinci Prens asil bir statüye ve İmparatorluk Dao soyuna sahip. Luo Ailesi onu reddedemeyecektir,” gri kıyafetli yaşlı ciddiyetle söyledi.
“Sekizinci Prens... İmparatorluk Dao soyu...?” Zhao Feng şaşkın hissetti. Sekizinci Prens kıta bölgesinin başkentindeydi, Luo Shui'er'i nasıl görebilirdi ki?
Büyük Gan Lord Hanedanlığı'nın bir prensi. Bu nasıl bir asillikti? Üç yıldızlı bir süper gücün çekirdek öğrencisi bile ona çok uzaktı.
Gri kıyafetli yaşlı açıklamaya başladı, “Luo Shui'er'in abisi Luo Zun yüzünden oldu. Luo Zun inanılmaz bir insandır ve Tianfeng Büyük Ada Bölgesi'nin en büyük dehası olma ünvanına sahip. Artık bir Boş Tanrı Alemi Kralı oldu.”
Luo Zun mu? Zhao Feng'in anıları onun hakkında bilgi içeriyordu.
Asıl Zhao Feng, Luo Zun'a karşı hayranlık besliyordu. Luo Zun otuz iki yaşında bir Boş Tanrı Alemi Kralı olmuştu ve Büyük Gan Lord Hanedanlığı'nda şanı yayılmıştı.
“Kıta bölgesine girdikten sonra, Lord Hanedanı Luo Zun'a Kont unvanını verdi ve Sekizinci Prens ile iyi bir arkadaşlık kurdu. Son zamanlarda Luo Zun Tianfeng Büyük Ada Bölgesi'ne gelirken Sekizinci Prense eşlik etti ve Luo Shui ile karşılaştığı Dük Sarayı'na ziyarete gitti.”
Gri kıyafetli yaşlı Zhao Feng'e hikayeyi anlattı ve Zhao Feng düşünmeye başladı. Bu kesinlikle onun için iyi bir haberdi. Ayrıca Yunling Zhao Ailesi zaten Sekizinci Prense bir şey diyemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince