Bölüm 828: Ünlü Olmak

10 1 0
                                    


Uçurumun üstünde duran Zhao Feng On Bin İlahi Düşünce Tekniği'ni dolaştırdı ve Ruh Bastrıcı Taşın içindeki Yin tipi ruh enerjisini emip rafine etmeye başladı.

Ruh Bastırıcı taşın içerisindeki kötü enerji son derece karmaşıktı ve çok sayıda bastırılmış kötü ruh ile kısmi ruh içeriyordu. Ancak uzun süre mühürlendikleri için çoğu son derece zayıftı. Kutsal Lord kısmi ruh aralarındaki en güçlü ruhtu ve Zhao Feng'in Tanrı Müsibet Yıldırımı tarafından çoktan öldürülmüştü. Kalan kötü ruhlar ve düşüncelerin hepsi korkmuştu.

Zhao Feng, ruhsal saldırılara karşı son derece dirençli olan Tanrı'nın Manevi Gözüne sahipti ve bu durum, Ruh Bastırıcı Taşı almak konusunda ona cesaret verdi. Ancak Zhao Feng hâlâ oldukça dikkatliydi, çünkü Ölümün Lanetli Sözleri gibi son derece sıkıntılı olan birkaç kötü ve gizli teknik de vardı.

Yarım gün sonra, soğuk Ruh gücü dalgaları Zhao Feng'in Ruh Denizi ile birleşti.

On Bin İlahi Düşünce Tekniği, Zhao Feng'in en kötü ve saf olmayan enerjiyi temizleme konusunda attığı ilk adımdı. Sonraki adım ise Tanrı Müsibet Yıldırımı'nın aurasıydı. Tüm soğuk ve kötü gücün Tanrı Müsibet Yıldırımı tarafından temizlenmesi gerekiyordu.

Üç kez rafine ettikten sonra başlangıçta zararlı olan kuvvet artık temizlenmişti ve belirli bir elementi yoktu. Artık onu emmek herhangi bir kötü sonuç doğurmayacaktı. Tek dezavantaj, bu sürecin yavaş ve uğraştırıcı olmasıydı.

“Ruh tüm yaşamın kaynağıdır, bu yüzden kirlenemez.”

Zhao Feng son derece dikkatliydi, geç olsun güç olmasın diye düşünüyordu. Neyse ki, On Bin İlahi Düşünce Tekniği'nde yüksek bir ustalık seviyesine ulaşmıştı. Tanrı Müsibet Yıldırımının arınması ve rafine edilmesi birleştiğinde, nispeten daha hızlı bir hal aldı.

Göz açıp kapayıncaya kadar altı gün geçti. Zhao Feng'in mor Ruh Denizi büyüdü. Şimdi üç ya da dört yüz metre genişliğindeydi.

“Şu andan itibaren ruh gücüm orta kademe Boş Tanrı Alemi ile Niyetim ise bir Zirve-kademe Kralınki ile karşılaştırılabilir.”

Zhao Feng'in gözleri parıldadı. O sırada düşüncelerinin her biri Cennet ve Dünya'ya bağlanabilecek yüce güç içeriyordu, gücü neredeyse İmparator seviyesindeydi.

Zhao Feng, İmparator niyetinin uyanmaya başladığını hissetti. İmparator Niyeti yeniden uyandığı sürece, Zhao Feng'in Ruh Dao teknikleri ve göz soyu teknikleri korkunç bir aşamaya ulaşabilecekti. Bu meydana geldiği taktirde yalnızca birkaç kişi Zhao Feng'e karşı savaşabilecekti.

Nan Gongsheng, “Zhao Feng, küçük bir darboğaza geldim.” dedi.

Gözlerini açtığı anda alnında mor ve kan renginde bir hilal belirdi ve son derece göz alıcıydı. Nan Gongsheng'den kötü ve güçlü bir aura yayılıyordu. Sanki Şeytani Dao'nun lordu gibiydi.


Zhao Feng baktı ve Nan Gongsheng zirve orta aşama Boş Tanrı Alemine ulaştığını gördü. Boş Tanrı Aleminin son aşamalarından biraz uzaktaydı Bunun dışında, uzaysal alanı çok daha güçlenmişti ve Gerçek Yuan'ının gücü, bir Zirve-kademe Kral'ınkiyle karşılaştırılabilirdi.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin