Bazı süper güçlerin elitleri birbiri ardına ejderha şeklindeki kraterin girişine doğru geldiler.
Zhao Feng ve Nan Gongsheng yalnızca iki kişi oldukları için nadir görülen bir ikiliydi.
“Bu iki hırsız! Hanedan üyelerini yağmalamaya bile cesaret ettiler! Bunlar hanedanın haysiyeti hakkında ne düşünüyorlar böyle?” Mor-altın savaş cübbeleri olan On Üçüncü Prens öfkeyle söyledi.
O sırada Büyük Gan İmparatorluğunun tüm güçleri orada toplanmıştı. Sekizinci, Dokuzuncu ve On Üçüncü Prens falan hep oradaydı. Bunların dışında Luo Zun ve Alan-Seviyesi Kral olan buruşuk suratlı yaşlılar da vardı.
“Kardeş Sekizinci Prens ve Kardeş Dokuzuncu Prens, bu iki hırsızın Kadim Tanrı'nın Gizemli Sarayında bulunan hazinelerden herhangi bir pay almasına izin veremeyiz. İçeri girmeden önce güçlerimizi birleştirip onları öldürmeye ne dersiniz?” Onüçüncü Prens'in suratı, bu öneri karşısında nefretle dolmuştu.
Kendi grubu Mor Saçlı Şeytani İkili tarafından yağmalanmıştı. Bu durum On Üçüncü Prens'i fazlasıyla kızdırmıştı ama onu çaresiz kılan şey, Mor Saçlı Şeytani İkili'nin onlara birkaç kez saldırdıktan sonra başarılı bir şekilde kaçmasıydı. Görünüşüne bakılırsa, Mor Saçlı Şeytani İkili çok iyi iş çıkarıyor gibiydi.
Sekizinci ve Dokuzuncu Prens, On Üçüncü Prens'in önerisini duyduklarında birbirlerine baktılar ve tereddüt ettiler.
“Bu o.” Dokuzuncu Prens'in gözleri, Mor Saçlı Şeytani İkili'nin genç olanına bakınca bir garip olmuştu. Mavi Yılan Kralı Wei Jing'den kaçarken bu genç, bedenini güçlendirmek için Mavi Yılan Kral'ın doğal alanını kullanmıştı ve sonra ikili kaçmayı başarmıştı.
Eğer o olmasaydı, Dokuzuncu Prens hayatta kalamazdı. Dokuzuncu Prens'in sisle kaplanmış gibi görünen Zhao Feng'e karşı karmaşık duyguları vardı. Hâlâ bu gencin içini göremiyordu.
Sekizinci Prens ve Luo Zun temkinli davranıyordu. Zhao Feng'in görünümü onları çaresiz hissettirdi. Bir süre önce Mor Saçlı Şeytani İkili ile birlikte çalışmışlardı, ancak onlardan faydalanmak isterlerken onlar tarafından kandırılmışlardı.
"Öhö! Küçük kardeş On Üçüncü Prens, şimdi Mor Saçlı Şeytani İkili ile uğraşmak için iyi bir vakit değil. Bunu iyice planlamamız gerek.” Sekizinci Prens hafif öksürdü. İmparatorluk kuvvetleri şu anda gerçekten güçlü olmasına rağmen, Gökyüzü Tehir Sarayı ve Gökyüzü Kılıcı Köşkü gibi güçlü kuvvetler de vardı.
“Doğru! Şu anda en önemli şey Kadim Tanrı'nın Gizemli Sarayı.” Dokuzuncu Prens onayladı.
Sekizinci ve Dokuzuncu Prensler, Mor Saçlı Şeytani İkili'ye karşı dikkatli görünüyorlardı. İmparatorluk kuvvetleri bile temkinliyse Jiang Ailesi, Büyük Dük Yuan Sarayı, Ji Ailesi ve diğerleri gibi diğer güçlerden söz etmeye bile gerek yoktu.
“Sen...!” On Üçüncü Prens bunun çok garip olduğunu düşündü. Mor Saçlı Şeytani İkili ile uğraşmak, imparatorluğun haysiyetini korumak demekti. Peki neden bu iki ağabey bundan kaçıyor gibi görünüyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasiKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince