Bölüm 679: Zhao Feng Yenilgiyi Kabul Eder

13 3 0
                                    

“İdman mı?”

Zhao Feng neredeyse düşüyordu.

Şu anki Zhao Yufei geçmişten çok farklıydı. Ruhsal Irk soyu, yetişim arasındaki farkı kırabilir ve Krallar'a meydan okuyabilirdi. Bu bir mucizeydi.

Zhao Feng'in Tanrı'nın Manevi Gözü, dövüşü şimdi çok net bir şekilde gördü.

Hem Nan Gongsheng hem de Zhao Yufei'nin gücü uykuya dalmadan önceki Zhao Feng'den çok daha yüksekti.

“Ne oldu, Kardeş Feng bunu yapmaya cesaret edemiyor mu?”

Zhao Yufei gülümsedi ve alay etti.

Zhao Feng gözlerini devirdi.

“En başından beri sana sadece bakabildim.”

Zhao Yufei'nin kirpikleri anılar ortaya serildiğinde hafifçe çırpındı.

“Güneş Tüyü Şehri... Zhao Ailesi....”

Zhao Feng kendi kendine mırıldandı.

Göz açıp kapayıncaya kadar yıllar geçmişti.

Zhao Ailesi onun gözlerinde son derece güçlüydü. Şimdi bu sadece belirsiz bir anıydı.

Bu ikisi arasındaki ilişki daha da yakınlaştı ve birçok dahinin zirvesinde durdular.

Zhao Yufei'nin alay etmesi, Zhao Feng'in duygularını değiştirmedi. Bir şeyler hatırlıyor gibiydi.

"Tamam, meydan okumanı kabul ediyorum.”

Zhao Feng gülümsedi. Kazanma şansı yüksek olmasa da geçmişte sahip olduğu güveni vardı.

Zhao Yufei ona baktı ve yüzü kırmızıya dönüşürken biraz sersemledi.

Gözlerindeki gençlik görüntüsü değişmemiş gibiydi.

“Başlayın!”

İmparator Duanmu, İmparator gücünün bir dalgalanması Zhao Feng ve Zhao Yufei'yi sararken güldü.

Shua!

Bir parıltı çıktı ve ardından koyu yeşil bir boyutta durdular.

Yeşil dağlar, çimenler, göller ve ormanlar.

“Usta, açtığınız boyut bu mu?”

Zhao Feng şaşkın bir bakış ortaya koydu.

Önlerindeki boyut sahte değildi; gerçekti ve Tahtanın gücünü içeriyordu.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin