Bölüm 662: Büyük Çekirdek Köken Alemi'ne Kırmak

12 2 0
                                    


Gizli Kitap Odası'nda:

“Göksel Güneş Savaş Irkı, On Bin Kadim Irk arasında 98. sırada yer aldı. Efsanevi bir soy!”

Zhao Feng, sıcakkanlı gencin gerçek gücü karşısında hayrete düşmüştü.

On Bin Kadim Irk Sıralaması'nı okumuştu, bu yüzden ilk yüz soyun her birinin ne kadar korkunç olduğunu biliyordu.

Bu noktada, dikkatini Kalp Şifa Sarayı'na doğrulttu.

Sıcakkanlı genç gökyüzünden, Altın Savaş Tanrısı gibi bir kralla kıyaslanabilecek savaş gücüne sahipti.

Nan Gongsheng ve Meng Xi, bir gündür çıkmaza girmişlerdi ve yorulmuşlardı. En zirve noktalarında değillerdi. Dahası, Yarı Tanrı'nın kanının direnci, iki dâhinin çatışması nedeniyle eskisinden çok daha zayıftı.

Bu kritik anda sıcakkanlı genç olaya daldı. Pusuya yattığı da söylenebilirdi.

Weng~

Yarı Tanrı'nın kanı, altın avucunun pençesinde titriyordu. Bir güç dalgası yaydı, ancak eskisi kadar güçlü değildi.

Wen Luoan, derisi ve saçları altınla parıldayınca hareketsiz bir halde durdu.

On Bin Kadim Irk soyunun aurası, Kalp Şifa Sarayı'nın içindeki dahilerin kalbini titretti.

"Gel!”

Wen Luoan'ın eli, Yarı Tanrı'nın kanını kavradığı ve yavaşça uzaysal halkaya doğru hareket ettirdiği için bir fırın gibiydi.

Ancak Yarı Tanrı'nın kanı hâlâ kendi bilincine sahipti, bu yüzden mücadele etti.

Bu kan damlası bu kadar kolay alınabilseydi, Zhao Feng'in Uzaysal Hareketi veya Nan Gongsheng'in uzaysal teknikleri uzun zaman önce başarılı olurdu.

Ancak Wen Luoan, Nan Gongsheng ve Meng Xi'den daha iyiydi.

En azından Yarı Tanrı'nın kanını “tutmayı” başarmıştı.

Yarı Tanrı'nın kanını uzaysal halkasına doğru hareket ettirmeye çalışırken elinden geleni yaptı.

"Aklından bile geçirme!"

Nan Gongsheng ve Meng Xi ona nasıl izin verebilirlerdi? Saldırılarını serbest bıraktılar.

Bunu görünce Wen Luoan, canavar Kral'ın saldırısını ve Nan Gongsheng'in darbesini bir kez daha engellemek zorunda kaldı.

Güm!

Çarpışmanın gücü bir Kral'la kıyaslanabilirdi. Büyük bir şok dalgası yarım mil boyunca savruldu.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin