Dağda bir grup insan etrafa baktı ve Zhao Feng de dahil olmak üzere herkes gördükleri karşısında sersemledi.
Kum fırtınasınının ardından üzerinde bulundukları dağ büyük bir deliğin ortasında duran tek tepeydi. Aşırı yalnızlık hissi vardı.
Kum fırtınası tarafından her şey uçmuştu ve etraftaki alan bir uçuruma dönüşmüştü. Rüzgarın soğuk esmesi On Bin Kutsal Klan öğrencilerinin ürpermesine neden oldu.
“Bak.”
“Bu...!?”
Bazı öğrenciler bir yere kilitlendi ve birkaç bulanık yapı görüyorlardı.
Hımm? Zhao Feng'in Tanrı'nın Manevi Gözü daha ileriyi görebiliyordu. Aşağıda az miktarda yapı vardı. Ayrıca artık bastıkları şey kum değil, siyah bir çamurdu.
“Acaba...?” Zhao Feng'in bazı tahminleri vardı ve daha fazla bakmak için Tanrı'nın Manevi Gözü'nü kullandı.
Aynı anda, On Bin Kutsal Klandan gelen tüm öğrenciler altlarındaki uçurumu incelemeye başladı.
Whoosh! Whoosh!
İki yarım adım Kral olan Kong Feiling ve Yaşlı Fei, havaya sıçradı. Diğer üyelerin hepsi aşağı inip bir iz aramaya başladı.
"Burada bir giriş var!" Bir bağırma sesi geldi ve bu ses herkesin dikkatini çekti.
Saray-duvarına benzeyen bir yapının önünde birkaç öğrenci duruyordu ve yeraltında uzun bir yol vardı.
"Yeraltı yolu? İnsanlar daha önce Kutsal İlüzyon Boyutunda yeraltı şehirleri ve denizleri bulmuştu." Yaşlı Fei'nin gözleri parladı.
Ancak herkesin duyusu, Kutsal İlüzyon Boyutuna girince ağır bir şekilde kısıtlanmıştı. Çamur ve binalar bile duyularını sınırlayabilirdi. Sadece Zhao Feng'in Tanrı'nın Manevi Gözü aşağıda neler olup bittiğini görebiliyordu.
Zhao Feng, “Bir yeraltı şehri olmalı.” dedi ve herkes onunla aynı fikirdeydi.
Yol yeraltına iniyordu ve çamur biraz nemliydi. Hatta küçük böcekler bile görebiliyordu.
“Burası hemen kumla kaplanmayacak.”
Grup tartışmaya başladı ve çoğunluk aşağı inip bakmayı kabul etti. Grup yolu takip edip aşağıya doğru indi.
Yolda hafif bir ışık yayan inciler vardı ve derinliklerden kükreme ve ısırma sesleri geliyordu.
Grup sonunda uzun bir yolculuğun ardından sona ulaştı. Bastıkları toprak koyu yeşildi ve insanların bu yeri değiştirdiğine dair işaretler vardı.
Yeraltı kentinin malzemesi son derece katıydı ve Kutsal İllüzyon Boyutu sayesinde, Gerçek Lord Rütbesinde olan birinin en güçlü darbesi bile geride yalnızca zayıf bir çizik bırakabilirdi.
Belki de uzun zamandır kullanılmadıkları için yeraltı şehrinde birçok yer karanlıktı. Ancak, bu şehrin üzerinde yoğun bir şekilde çalışıldığını görmek zor değildi. Tarla, çeşme, mağazalar ve evler... İhtiyaç duydukları her şey vardı. Diğer şehirlerden çok da kötü değildi.
“Yaşlı Fei, yeraltından gelen saf Yuan Qi bozulmasını hissediyorum.” Güzel bir elbise giyen Kong Feiling gözlerini kapattı. Orada bulunan insanlar arasında en yüksek yetişimi ve en güçlü soyu olan kişi oydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasíaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince