Bölüm 825: Güçlü Tekme

8 1 0
                                    


“Yeni gelen iki kişiyle takım oluşturup aşağıdaki şeylerden birlikte faydalanmaya razı mısın?”

Sekizinci Prens'in önerisi Zhao Feng'i biraz şaşırttı.

Sekizinci Prens ve Luo Zun - özellikle Luo Zun - belli ki Zhao Feng'i sevmiyordu. Luo Zun, Zhao Feng'e saldırma dürtüsünü bastırmak için kendi yolundan çıkmak zorunda bile kalmıştı.

Zhao Feng sıradan biri değil, Dük Nanfeng bile ona bir iyilik borçlu ve onun hakkında iyi şeyler düşünüyor. Ayrıca, Xin Wuheng şu anda en büyük tehditi oluşturuyor. Düşünmeye başlayan Sekizinci Prens'in gözleri parıldıyordu.

O anda Xin Wuheng'in yeraltı mezarında sergilediği güç beklentilerini aşmıştı. Ayrıca Xin Wuheng'in arkasında üç tane daha Boş Tanrı Alemi Kralı ile tüm elitler vardı. Bu nedenle takım olmak iyi bir seçimdi.

Ebedi düşman diye bir şey yoktu, herkes ekmeğinin peşindeydi.

“Kötü fikir değil.” Zhao Feng düşünmeye başladı ve yüzünde bir gülümseme belirdi.

O sırada Xin Wuheng'in tarafında çok fazla insan vardı ve bu yüzden çok güçlüydü. Bu durum dengeleri sarsıyordu.

Zhao Feng hızla kabul etti ve bu durum herkesi şaşırttı. Tianfeng Büyük Ada Bölgesi'nde Zhao Feng ile Luo Zun arasındaki düşmanlık çözülemiyordu. Zhao Feng ve Sekizinci Prens de birbirlerini tam olarak sevmiyordu.

“Ama birkaç şartım var.”

Zhao Feng duraksadı.

Sekizinci Prens ve Luo Zun birbirlerine bakıp şaşırdı. Nereden bakarlarsa baksınlar bu Zhao Feng on beş yaşında bir gence benzemiyordu. Ayrıca bu Mor Saçlı Şeytani İkili denen kişilerin arasında konuşmacı olan kişi Zhao Feng'di, burun halkası ve güçlü bir şeytani aurası olan genç hiçbir şey söylemiyordu. Zhao Feng'i göremiyorlardı.

“Neymiş şartların?” Sekizinci Prens gerçekten takım olmak istiyordu.

Zhao Feng yavaş yavaş “Hazineleri tabuttaki kendi beceri ve yeteneğimize bağlı olarak bölüşeceğiz ve Xin Wuheng ile daha sonra uğraşmanız gerekiyor.” dedi.

Sekizinci Prens ve Luo Zun kaşlarını çattı. Xin Wuheng'in gücü ölçülemezdi ve şu anki gücüne bakılırsa Sekizinci Prens ve Luo Zun'un onunla başa çıkabilmek için bir takım oluşturmaları gerekiyordu.

Ayrıca Sekizinci Prens, Luo Zun ve Nan Gongsheng, Zhao Feng'in Xin Wuheng'i tanıdığını hissetmişti.

“Peki.” Sekizinci Prens ve Luo Zun biraz düşündükten sonra anlaştılar. Ancak bilmedikleri şey, orta yaşlı sarı cübbeli Kral ve yanındakilerin çoktan Mor Saçlı Şeytani İkili tarafından bozguna uğrayıp yağmalanmış olmalarıydı.

Tam o sırada yeraltı mezarında sarsıntı azalmaya başladı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin