Bölüm 786: Kutsal İllüzyon Denemeleri

12 1 0
                                    

Zhao Feng, Kadim Rüya Aleminden gelen hayvan etinin özü ve ilaçlarla yıkanırken kanındaki yanma hissinin daha da güçlendiğini hissetti. Soylar hakkında hiçbir şey bilmeyen çömez birisi değildi, bu yüzden bunun ne anlama geldiğini açıkça biliyordu.

“Bu soy Ateş elementi gibi görünüyor...” Zhao Feng kaşlarını çattı. Çünkü vücudunda Tanrı'nın Manevi Gözünden gelen bir Buz ve Su soyu vardı. Eğer bu uyanış soyu bir ateş soyu olsaydı, iki soy birbiriyle uyuşmazdı.

Yanma hissi güçlenirken kan renginden biraz daha soluk olan yanan kırmızı bir renk, kanından akarak şeffaf bir ışık yaydı.


"Hm? Bu soyun gücü, On Bin Kadim Irk soyundan daha zayıf değil.” Zhao Feng garip bir ifade ortaya çıkardı.

Neyse ki, Zhao Feng'in endişelendiği şey olmamıştı. Buz ve Su soyu Tanrı'nın Manevi Gözü, kırmızı renkli yanan soyu ise vücudu yaratmıştı. İnsanlar atomlardan oluştuğu için bu ikisi dengelenmişti. Zhao Feng Göz Niyetini dolaştırdı ve yanan soyunu rahatlıkla kontrol altına aldı.

Tanrı'nın Manevi Gözü'nün aurası bu soyu bastırabilirdi. Zhao Feng, On Bin Kadim Irk içerisinde 89. sırada yer alan güçlü Niyeti ile Buz Pullu Mistik Irk soyunu bile kontrol edebilirdi.


Kim bilir bu soyun nasıl yetenekleri var? Zhao Feng düşündü.

Önceki yaşamından elde ettiği tecrübe ve İmparator Niyeti nedeniyle bu soyu istediği gibi kontrol edebiliyordu. Ayrıca Kadim Rüya Aleminden gelen et, soyun daha saf olmasına olanak sağlıyordu. Zhao Feng ve çocuk Yarı Tanrı bunu uzun zaman önce öğrenmişti.

Zhao Feng, “İlk olarak bu soyu ateşleyebileceğim kadar ateşleyeceğim, sonra da yarın Kutsal İlüzyon Denemeleri'nde test edeceğim,” diye karar verdi.


O günün ilerleyen saatlerinde Zhao Feng soyu yaktı. Başka kişilerin uyanış aşamasından ateşleme aşamasına geçmesi genelde birkaç yıl alırdı. Ancak bu durum Zhao Feng'e çok fazla kaynağa mâl olmuştu.

O gece, Zhao Feng'in avlusunun üzeri düzinelerce metre genişliğinde hafif kırmızı renkli bir alevle kaplıydı.

“Bu nasıl bir aura!”

Zayıf soy aurası, etrafta bulunan Orta kademe öğrencilerin soylarını huzursuz hale getirdi. Ancak aura son derece zayıftı, bu yüzden uzakta olan insanlar hissedemiyordu, ancak buna rağmen az sayıda insanın dikkatini çekti.


İkinci günün sabahı, Orta kademe öğrenciler büyük bir beklentiyle erkenden kalktılar.

“Kutsal İllüzyon Denemeleri başlamak üzere....” Kıdemli Dövüşçü Kardeş Guang derin bir nefes aldı ve avlusunda yürüdü. İçgüdüsel olarak Zhao Feng'in avlusunun olduğu yöne baktı. Daha sonra gördüğü şey karşısında duraksadı. Zhao Feng'in avlusunun üstü, Kadim bir Altın Karga'nın gücü gibi güneş ışığıyla etkileşime giren alevli bir ışıkla kaplıydı.


“Bu şey On Bin Kadim Irk'ın Altın Karga Irkı'nın soyuyla ilgili olabilir mi?” Zhao Feng'in kalp atışları hızlandı ama sonra başını salladı.


Altın Karga Irkı, On Bin Kadim Irk arasında 8. sırada yer alıyordu ve cennete meydan okuyan bir ırktı.

Fan Evreninde görülebilecek tek bir Altın Karga vardı: Kadim Alevli Güneş.

Eğer biri sınırsız okyanustan daha yükseğe uçarsa, ölümlü kişilerin güneş olarak adlandırdığı Altın Karga'ya yaklaşabileceklerdi. Ancak kimse Altın Karga'ya yaklaşmaya cesaret edememişti. Altın Karga'ya yaklaştıklarında Yarı Tanrılar ve Tanrılar bile küle dönüşecekti.


~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin