Bölüm 715: On Bin Kadim Irk Soyunun Gücü

11 2 0
                                    

Cennetin Mirası gizli diyarının merkez adasında, Korsan İmparator'un Miras Kutsal Toprakları içinde Zhao Feng geri döndü. Zhao Feng geri döndüğünde, on sekiz zirvenin hepsinin kendi Korsan Kralı vardı.

Bazı Korsan Kralları'nın yetişimi belli ki artmıştı. Bunların arasında, üç yarım adım krallar, miraslarının yardımıyla Boş Tanrı Alemini geçmişti.

Merkezdeki dağ, garip bir siyah-beyaz ışık birleşimiyle kaplıydı.

“Soğuk Ay Kralı'nın Mirası hâlâ bitmedi mi?” Zhao Feng bir köşe buldu ve oraya bakarak yere oturdu.

Genellikle, Korsan İmparator'un mirası yarım aydan uzun sürmezdi. Ancak acelesi yoktu, bu yüzden yeni soyuna alışmaya başladı.

Weng~~

Zhao Feng'in vücudunda ince mavi bir pul tabakası belirdi. Vücudundaki mavi kan sürekli dolaşıyordu. Buz İmparatorluğu Mızrağı da bu yeni On Bin Kadim Irk soyuna karışmıştı.

“Soy gücü... Buz İmparatorluğu Mızrağı bile mi güçlendi?”

Zhao Feng son derece tatmin oldu. Cennetin Mirası Şehri'nde herhangi bir miras veya üst düzey kaynak elde etmemesine rağmen, bu nadir görülen bir şeydi. Zhao Feng sadece yeterince zengin olmamasından nefret ediyordu. Mor Aziz Harabeleri, Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi ve Korsan Kutsal Toprakları'ndan elde ettiği tüm serveti kullanmıştı.

Tabii ki kazandıklarına kıyasla, hepsine değdi. On Bin Kadim Irk'ın soyu paha biçilemezdi. Ayrıca Zhao Feng, Beş Element Rüzgar Yıldırım Tekniği ve Altın Kun Kutsal Yıldırım Bedenini de almıştı. Lanetli hayalet cesetleri ve onların dizileri de güçlenmişti.

Miyav!

Küçük hırsız kedi Gölge Katili İmparatorluk Hançeri ile oynadı ve halinden memnun görünüyordu.

“Küçük hırsız kedi!” çocuk Yarı Tanrı ortaya çıktı ve küçük hırsız kedi ile iletişim kurmaya başladı.

Miyav miyav!

Küçük hırsız kedi başını salladı ve merkez ada etrafında çocuk Yarı Tanrı ile birlikte hareket etmeye başladı. Daha yeni sakinleşen merkez ada yine karışmaya başladı. İkisi merkez adanın etrafında koştu ve korsanların kaynaklarını çaldı.

Zhao Feng kaşlarını çattı ama onları durdurmadı. Çocuk Yarı Tanrı'nın acilen kaynaklara ihtiyacı olduğunu biliyordu, bu yüzden küçük hırsız kediyle birlikte hareket etti. Aşırıya kaçmadıkları sürece, Zhao Feng onları umursamadı. Sonuçta, bu korsanlar da iyi insanlar değildi.

Sadece yarım gün içinde, çocuk Yarı Tanrı ve küçük hırsız kedi önemli miktarda İlkel Kristal Taş topladı.

Korku ve panik adanın her tarafına yayıldı ve korsanlar öfkelendi. Bunların arasında, bayılmış ve kaynakları çalınmış birkaç Korsan Kralı da vardı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin