O anda dört tane Muhteşem Güç dalgası bir araya geldi ve siyah cübbe giyen kel erkeğin uzaysal alanıyla birleşti.Weng ~ ~ Boom!
Dört Kral, neredeyse somut bir hal almış gibi görünen karanlık bir uçurum alanı ile çevriliydi ve bu alan neredeyse zifiri karanlık bir hal alana kadar koyulaştı.
Bu dördünün savaş gücü, bazı Zirve-kademe Kralları bile yaralamaya yeterdi. Kel erkek yaşlı bir elitti ve savaş gücü şimdiden tek başına Zirve-kademe bir Kral ile kıyaslanabilirdi.
“Leydi Yufei gücünüze hayranız, ancak Duanmu Ailesi'nin gücü bize sökmez.”
Kel erkek yaklaşmaya başladı, ancak dört Kralın bir araya toplanmış gücüyle yüzleşmesine rağmen mor renkli kızın ifadesi hiç değişmedi. Hatta onun yerine vücudunun etrafında kristal benzeri mor bir parıltı ortaya çıkmıştı. Bakıldığında normal bir insan gibi değil, zarif ve asil bir tanrıça gibi görünüyordu.
“Henüz somut bir hal almamış alanların bana karşı bir faydası yok.” Mor kıyafetli kız gülümsedi. Yufei ve arkasındaki yeşil cübbeli yaşlı görünmez bir dünyanın içerisindeydi. Dört Kralın baskısı okyanusta dibi boylamış bir taş gibiydi.
“Bu nasıl mümkün olabilir...? Bir Küçük Dünyası yoksa, dört uzaysal alanımızı nasıl engelleyebilir ki?” Kel erkeğin yüz ifadesi değişti.
Daha önce Duanmu Ailesi'nden Zhao Yufei ile savaşmıştı ve dezavantajlı konumdaydı. Güçlerini diğer üç Kralla birleştirmesine rağmen hala üstünlüğü ele geçiremiyor muydu?
“Jiu Wuji, Alan seviyesindeki Krallar arasında elit olabilirsin, ancak Duanmu Ailesi tarihinin en yetenekli dehasına karşı bu güç hala yeterli değil,” Yeşil cübbeli yaşlı kendinden emin bir şekilde söyledi. Sanki kendisine Zhao Yufei'den daha fazla güveniyor gibiydi.
“Duanmu Ailesi'nin bu zamana kadarki en yetenekli dehası?”
"Söylentiler doğru olabilir mi? Zhao Yufei, On Bin Kadim Irk'ın 19. sırasında yer alan Ruhsal Irk soyuna mı sahip?”
Kel adam, Jiu Wuji ve diğer krallar buna pek inanmıyordu. Jiu Wuji ve diğer Kralların arkasında bulunan diğer güçlerden gelen kişilerin yüz ifadeleri daha da fazla şaşkınlıkla doluydu.
“Daha yaşlı bir elit olarak Jiu Wuji'nin savaş gücü İmparatorluk Deha sıralamasında ilk otuz ile kıyaslanabilir ama...!”
O anda dörde karşı iki kişi görünebilirlerdi ama şimdiye kadar yalnızca Zhao Yufei bir şey yapmıştı.
“İnanmıyorum! Ayrı ayrı saldırmak mı?” Jiu Wuji, siyah uzaysal alanı daraldığında soğukkanlılıkla kıkırdadı.
Shua!
Diğer üç Kralla birlikte Zhao Yufei ve yeşil yaşlı adama doğru saldırırken bedeni parıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince