Bölüm 689: Yelken Açmak (2)

11 3 0
                                    


Yıldırım Kanatları Uzaysal Parıltısı Zhao Feng'in zihninde oluşmaya başladı.

Tabii ki, şu anda, sadece en temel halini oluşturuyordu — Rüzgar Parlaması Yıldırım Kanatları. Rüzgar Parlaması Yıldırım Kanatları, Rüzgar Yıldırım Mirasının özünü Rüzgar ve Yıldırım Kanatları şeklinde yoğunlaştırdı.

Yıldırım Kanatları Rüzgar Parıltısını kullanarak Zhao Feng hızının birçok Boş Tanrı Alemi Kralının hızını geçebileceğinden emindi.

Zaman hızla akıp gitti ve Zhao Feng son iki gününü Rüzgar ve Yıldırım Kanatları'nı kavrayıp Ölüm Gözü'nün Niyetini ezerek geçirdi.

İki gün sonra, Zhao Feng uzun bir nefes aldı. Küçük hırsız kediyi ve çocuk Yarı Tanrı'yı uzaklaştırdı, sonra İmparator Duanmu'nun yerine gitti.

Yarı Tanrı'nın ilerleme süreci şok ediciydi; Zhao Feng onun kaynaklarını sınırlamasına rağmen son aşama Büyük Çekirdek Köken Alemine ulaşmıştı.

Sarayın önünde:

“İyi, herkes burada,” Duanmu Qing başını hafifçe salladı. Yanında Zhao Feng ve Zhao Yufei vardı.

Üçü yapmaları gereken her şeyi bitirmişti ve şimdi Ruhsal Bölge Işınlanma Dizisi'nin açılmasını bekliyorlardı.

"Hadi gidelim," İmparator Duanmu'nun gücü Zhao Feng ve Zhao Yufei'yi kavradı.

Shua!

Hemen ardından üçü ana Ruhani Zirveden kayboldu.

"Ne hız ama!" Zhao Feng hayrete düştü. Sadece bir adımda, Duanmu Qing ikisini aldı ve Mistik Gerçek İlahı Klanının topraklarından kayboldular.

Zhao Feng ortam değişmiş gibi hissetti. İmparatorlar, Uzay anlayışları açısından normal Kralları aşmışlardı ve ruhları zirvedeydi.

Bir iki nefes sonra Duanmu Qing ve diğer ikisi On Bin Kadim Kutsal Zirveye indiler. On Bin Kadim Kutsal Zirve tarafsız bir yerdi ve burada birçok miras vardı.

“Neden bu miraslar...?” Zhao Feng biraz şaşırdı.

Duanmu Qing'in gözleri etrafı taradı ve şöyle dedi: “Bazı iki yıldızlı tarikatların uzman ataları ölmeden önce miraslarını geride bırakmak için On Bin Kadim Kutsal Zirveye gelir.”

Zhao Feng durumu anlamıştı. Kutsal Topraklar'a girdiğinde bunu biraz duymuştu.

Duanmu Qing, “Tabii ki, bu miras Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesinden çok daha kötü” dedi.

Tüm Kutsal topraklar boyunca, Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi ile aynı rütbede üçten fazla miras yoktu.

Bu iki yıldızlı tarikat miraslarıyla uğraşmadılar. İmparator Duanmu yolu açtı ve sekiz eski yeşil taş direkleri olan bir diziye doğru yürüdü.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin