Bölüm 671: Yarı Tanrı Canlandırma Planı

12 2 0
                                    


Manevi Yeşil Su Kabağı'nın içinden gelen ekstra zihinsel enerji aurası, Zhao Feng'in soğuk bir nefes almasına neden oldu.

Yarı Tanrı'nın kanı ve Kun Yun Kısmi Düşüncesi heyecan içerisinde titriyordu.

“Yarı Tanrı Niyeti nasıl dışarı çıktı?”

Zhao Feng'in kalbi titriyordu.

Yarı Tanrı Niyeti bir zihinsel enerji kaynağıydı ve Yarı Tanrı'nın anlayışına sahipti.

Neyse ki bu sadece saf bir zihinsel enerji kaynağıydı, bu yüzden kendi bilincine sahip değildi.

Zhao Feng ve Kun Yun Kısmi Düşüncesi konuşmaya başladı ve nedenini tahmin etti.

Yarı Tanrı Niyeti'nin Muhteşem Gücü, Zhao Feng gittiği anda indi ve o anda Yarı Tanrı Niyeti kendini ikiye bölüp Manevi Yeşil Su Kabağı'na uçtu.

Ama Yarı Tanrı Niyeti neden Zhao Feng'i takip etsin ki? Zhao Feng, Yarı Tanrı'nın kanı ve Kun Yun Kısmi Düşüncesi'ne sahip olduğu için bunun olduğunu tahmin etti.

Yarı Tanrı'nın kanı Yarı Tanrı'nın özüydü, Kun Yun Kısmi Düşüncesi ise Yarı Tanrı'nın bilinciydi. İkisi birleştiğinde, Yarı Tanrı'nın bedeninin ve zihinsel enerjisinin aurasını serbest bıraktılar.

Ancak Yarı Tanrı Niyeti de Yarı Tanrı'ya aitti ve "sahibinin” aurasını algıladıktan sonra, içgüdüsel olarak Zhao Feng'i takip etti. Bu yüzden Yarı Tanrı Niyeti'nin bir kısmı, Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'nden ayrıldı ve Manevi Yeşil Su Kabağı'na girdi.

“Usta, bu Yarı Tanrı Niyeti'yle canlanırsam zirveye ulaşma şansım var.”

Kun Yun Kısmi Düşüncesi enerjik bir şekilde söyledi. Bunun nedeni, Yarı Tanrı Niyeti'nin Yarı Tanrı'nın Gök ve Yeri kavramasını içermesi ve büyük bir zihinsel enerji kaynağı olmasıydı.

Zhao Feng'in tahminlerine göre Yarı Tanrı Niyeti'nin bu kısmı, tam bir Kral Niyeti'yle kıyaslanabilirdi ve bir Yarı Tanrı'dan geldiği için daha da benzersizdi. Bu da Yarı Tanrı Niyeti'nin bu kaynağının Kral Niyeti'ni bastırabileceği anlamına geliyordu.

Ama Yarı Tanrı canlandıktan sonra belli miktarda risk ve tehlikeyle karşı karşıya kalacağım, özellikle de bu Yarı Tanrı Niyeti yüzünden.

Zhao Feng, Yarı Tanrı canlanma planını nasıl başlatacağını ve risk oranını nasıl azaltacağını düşünmeye başladığında göz kırptı. Bir Yarı Tanrı, Zhao Feng'in adamı olmaya nasıl istekli olabilirdi ki?

“Usta, eğer bu Yarı Tanrı Niyeti'yle canlanırsam, Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'ne istediğim gibi girebilir ve hatta kontrol edebilirim.”

Kun Yun Kısmi Düşüncesi, Zhao Feng'i ikna etmek için elinden geleni yaptı.

Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'ni kontrol etmek mi?

Zhao Feng bunu duyunca kalbi sarsıldı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin