“Zhao Feng, Soğuk Ay Kralı'na yardım edeceğiz. Lütfen önümüzdeki savaşta daha ciddi olun.”
Altın saçlı erkeğin söyledikleri Zhao Feng'in başını garip bir şekilde sallamasına neden oldu. Demin dövüşte sadece yeteneklerini test ediyordu ve rakibini öldürmeye odaklanmak yerine uzaysal alanını ve Tanrı Müsibetleri Yıldırımı Niyetini nasıl kullanacağını araştırıyordu. Aksi takdirde bir araya getirdikleri kuvvetler Metalik Kaplumbağa Kral'ı öldürmek için %70-80 şansa sahipti.
Altın saçlı erkek, “Hadi gidip Soğuk Ay Kralı'nı kurtaralım” diyerek bir altın ışığa dönüştü ve bulunduğu yere doğru uçtu.
Shua!
Bir çift Rüzgar ve Yıldırım Kanatları Zhao Feng'in arkasından çırpındı ve anında altın saçlı erkeği yakaladı.
"Zhao Feng, daha hızlısın. Önce gidip Soğuk Ay Kralı'nı kurtaralım.” altın saçlı erkek aciliyetle dedi. Soğuk Ay Kralı'nın yanında gülümsemesine ve kendinden emin davranmasına rağmen onu seviyordu ve Zhao Feng'in Rüzgar Yıldırımı Mirası'nın ona kendi hızından daha fazla hız verdiğini biliyordu.
“Tamam,” Zhao Feng, altın saçlı erkeğe saygıyla baktı. Samimiyeti ve hafif yalvarması nedeniyle Zhao Feng altın saçlı erkeği hayal kırıklığına uğratmazdı. Zhao Feng, Soğuk Ay Kralı'nın ordusuna daha yeni katılmış olmasına rağmen, ona ihtiyacı olan desteği verecekti.
"Yıldırım Kanatları Rüzgar Parlaması!"
Sınırsız okyanusta bir yıldırım parladı, altın saçlı erkeği kolayca aştı.
Çok hızlı!
Altın saçlı erkek çok sevinmişti. Alan Seviyesi bir Kral olmasına rağmen, Zhao Feng'in hızı onunkinden daha yüksekti.
“Zhao Feng, bu sana kalmış....” altın saçlı erkek, gittikçe uzaklaşan ışık demetine baktı.
Binlerce kilometre ötede, farklı büyüklükteki gemilerin sınırsız okyanusta savaştığı yer:
“Soğuk Ay Kralı, bakalım daha ne kadar dayanabileceksin,” Muhteşem Güçler çatışırken, egemen ve zehirli bir ses Cennet ve Dünya'da yankılandı.
Sınırsız okyanusun üzerinde, Soğuk Ay Kralı'nın mükemmel figürü, ay ışığı gibi soğuk kılıç ışınları göndererek buz gibi kasırgalar oluşturdu. Kasırga on mil içindeki her şeyi kapladı ve aynı anda düşmanın saldırılarını engellerken her şeyi parçalara ayırdı.
Karanlık zırhlı hantal ve kaslı bir erkek, bir baltalı kargı tuttu ve parlak yayları kesti. Baltalı kargı her hareket ettiğinde, karanlık alan seviyesinde alevler volkanlar gibi patlıyordu.
“Kara Ejder Kralı eşsiz. On sekiz Köşe'yi fethedecek!” aşağıdaki korsanlardan biri dedi.
Kara Ejder Kralı'nın soyu ve bedeni olağandışıydı ve diğerlerini zorla bastırmak için baltalı kargısını kullandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasíaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince