Zhao Feng saldırıları sanki beş renkli bir okyanusa girmiş gibi hissetti ve büyük ölçüde yavaşladı. Beş renkli girdap farklı bir yöne doğru bükülmeye başladı ve ortası ise kaynıyor gibi görünüyordu.
Zhao Feng'in Mutasyona Uğramış Kan Şeytan Güneşi Soyunun yanan bir patlama etkisi olduğu için çok baskın olduğu belliydi. Bunu çözmek o kadar kolay değildi.
Weng~~ Weng ~ Weng~
Xin Wuheng'in elindeki beş renkli girdap aniden sarsılıp başka bir yöne doğru bükülmeye başlamadan önce iki güç havada nefes almak için birbirleriyle münakaşaya girdi.
"Yıldırım Kanatları Uçma Tekniği!"
Zhao Feng'in sırtındaki Su Yıldırım kanatları Xin Wuheng'in üzerinde ortaya çıkarken çırpındı.
Bam!
Zhao Feng'in durduğu yer, düzinelerce metre içerisinde bulunan her şeyi yutan beş renkli bir ışıkla sarıldı. Ortaya çıkan bu korkunç güç orada bulunan herkesi korkuttu.
Aynı zamanda, Zhao Feng'in reaksiyon hızına şaşırdılar.
“Beklenti mi?” Xin Wuheng durduğu yerde hafifçe sallanırken kaşlarını çattı ancak zarar görmedi.
Karşılıkla yapılan ilk saldırılarda her ikisi de iyiydi, yalnızca şaşırmışlardı. İlk saldıran kişi Zhao Feng'di ve ilk saldırısında kendi Ruh Dao'su Alanını, vücudunu ve soyunu kullandı. Buna karşı savunma yapmak son derece zordu. Zhao Feng insiyatifi eline almıştı ancak Xin Wuheng'in karşı saldırısı da iyiydi.
“Ha!” Zhao Feng'in ikinci yumruğu, giydiği yeşil ayakkabılar hızını arttırdığı için yukarıdan aşağıya doğru indi. Tam o sırada Zhao Feng'in metalik gümüş-mavi bedeni biraz daha uzadı. Görünmez bir fiziksel güç ile güçlü uyuşturan yıldırım aşağıya doğru inmişti.
Hu~~
O sırada Zhao Feng'in üzerinde parlak bir alev ortaya çıktı. Tıpkı yanan kanatlı bir savaş tanrısı gibiydi. Hızı, saldırganlığı ve soy kullanımı zirveye ulaşmıştı. Ayrıca, Yıldırım Kanatları Uçan Tekniği'ni kullandıktan sonra Zhao Feng inisiyatifi elde etmek için bir pusu düzenledi.
Xin Wuheng'in yüz ifadesi değişti. Bu gencin saldırıları insanları bastırmak için saf güç içeriyordu. Xin Wuheng'in Niyeti güçlü olmasına rağmen bu ilkel fiziksel güç ve soy gücüyle karşılaştığında Niyeti sınırlandırılmıştı.
Hu~~
Korkunç vücut gücü ve soyunun yanında da güçlü bir yoğunlaştırılmış Ruh Dao gücü vardı.
Xin Wuheng kadar güçlü biri bile kalbinin hafifçe titrediğini hissedebiliyordu. Bu gencin Niyeti ve bilgisi inanılmaz bir seviyeye ulaşmıştı.
“Dünyadaki en uysal şey sudur.” Xin Wuheng saldırıdan kaçamadı, bu yüzden eğildi ve bir gölün derin görüntüsünü yansıtan iki eliyle su girdabını havaya doğru itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasiaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince