Bölüm 670: Yıldırım Kanatları Uçma Tekniği

12 2 0
                                    


Patlamanın yakınındaki dahilerin kalpleri ürperdi.

Gizli Kitap Odası toza dönüştü ve altın alevler yanmaya devam etti.

Kimse sıcakkanlı genci ya da Zhao Feng'i göremiyordu. Hiçbir yerde cesetlere dair bir iz yoktu.

Yakınlardaki dahilerin yüreğinde garip bir his vardı. Hem Zhao Feng hem de Wen Luoan güçlü kara atlardı.

"İkisi de öldü... Çok talihsiz...”

Nan Gongsheng her şeyi toza dönüştüren altın alevlere doğru baktı.

On Bin Kadim Irk'ın kan bağının korkunç olduğunu itiraf etmek zorundaydı.

Wen Luoan, Zhao Feng'in bulunduğu yere varmayı başardı ve Nan Gongsheng ile Cennetin Gözü tarafından acımasızca dövüldükten sonra bile bir intihar saldırısı yaptı.

Güm!

Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesi'nin boyutu titremeye başladı ve ışıklar yanıp söndü.

Miyav miyav!

Canavar Kral ve küçük hırsız kedi hızla uçtu. Meng Xi de koştu.

"İkisi de öldü mü?”

Meng Xi biraz sersemledi. Yorgundu ve savaşmaktan çoktan vazgeçmişti.

“Küçük kedi, artık sahibin öldüğüne göre neden benim ruhani evcil hayvanım olmuyorsun?”

Meng Xi'nin yıldızlı gözleri küçük hırsız kediye doğru döndü. Kediye kızgın olmasına rağmen kedinin yetenekleri onu etkiledi.

Miyav!

Küçük hırsız kedi gökyüzüne doğru bakarak dudaklarını yaladı. Herkes onun baktığı yere döndü ve gökyüzüne baktı.

"Bu?”

Rüzgardan ve yıldırımdan yapılmış çift kanatlı, mavi saçlı bir genç gökyüzünde süzülüyordu. Etrafı mavi bir enerji parıltısı ile çevriliydi. Mavi saçlı gencin yüzü soluk beyaz ve zayıftı.

“Zhao ... Zhao Feng!”

Nan Gongsheng ve Meng Xi'nin ifadeleri büyük ölçüde değişti.

Bu doğru, gökyüzündeki mavi saçlı genç gerçekten Zhao Feng'di.

Yıldırım Kanatları Uçma Tekniği.

Zhao Feng'in arkasındaki kanatlar çırpındı.

Shua!

Uzay kırılmış gibiydi ve hemen ardından Nan Gongsheng'in yanında bir parıltı belirdi.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin