“Velet, Rüzgar Yıldırım İmparatoru'nun mirasına olan ustalığın beni sadece gıdıklar.”
Lei Zhen, zafer zaten onunmuş gibi davrandı.
Yıldırım saldırılarına karşı son derece dirençli olan, eski bir Şimşek ruhsal soyuna sahipti ve hatta onları emebilirdi. Beş Elementli On Bin Yıldırım Tekniği, bir kaplana kanat eklemek gibi bir şeydi.
Öte yandan Zhao Feng'in savunma Su soyu, Yıldırım saldırılarına karşı çok etkili değildi.
“Cennet Dünya Yıldırım Depremi!”
Kadim yıldırım yayları Lei Zhen'in ayaklarından Zhao Feng'e doğru uzandı.
Yıldırım saldırıları sadece suya akmakla kalmaz, aynı zamanda havadan da yönlendirilebilirlerdi.
Zhao Feng saldırı gelmeden önce bir uyuşukluk hissetti.
"Mor Rüzgar Yıldırımı Halkası!”
Parlak Mor Rüzgar Yıldırım dalgaları Zhao Feng'den dalgalandı ve Lei Zhen'in saldırısı ile çarpıştı.
Güm! Güm! Güm!
İki yıldırım gücü birbirine çarptı.
Zhao Feng'in Rüzgar Yıldırımı saldırısı son derece hızlıydı, oysa Lei Zhen'in yıldırımı beş elementi içeriyordu ve aynı anda saldırıp savunmasına olanak sağladı.
Cennet Dünya Yıldırım Depremi Tai Dağı'na benziyordu; son derece kararlıydı ve yeryüzüyle bir olmuş gibiydi.
Lei Zhen, henüz Kral niyetini kavrayamamış olsa da saldırılarındaki niyet belli bir dereceye ulaşmıştı.
Bam!
Zhao Feng hafifçe durakladı ve Lei Zhen'in saldırısını engellediğinde ayakları uyuştu. Lei Zhen zarar görmedi ve Zhao Feng'in saldırılarını zevk duyuyormuş gibi kolayca emdi.
“Şimdi sıra bende.”
Zhao Feng, mor renkli yıldırımın içinde soluk kırmızı renkte bir aura ortaya çıktığını görünce kıkırdadı.
Git!
Zhao Feng elini salladı ve kırmızı aura içeren Mor Yıkım Rüzgar Yıldırımı fırladı.
Güm!
Lei Zhen'in vücudunun etrafındaki beş renkli yıldırım bu saldırıyı yedi.
Lei Zhen bu sefer rahat değildi. Kırmızı renkli Rüzgar Yıldırımı, vücudunu aşındırmaya devam eden yanan bir İmha gücüne sahipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince