"Kim var orada!”Patrik Hong ve Tiemo korkudan ter içinde kalmıştı. Kim Azure Çiçek Kıtası'nda ikisinin de haberi olmadan ortalıkta dolanabilirdi?
Mum ışığının altında, ikisi arasında biraz hasta gibi görünen mor saçlı bir genç ortaya çıktı.
“Zhao... Zhao Feng!” Patrik Hong ve Tiemo sanki bir hayalet görmüş gibiydi.
Yedi yıl aranın ardından, bir zamanlar ezici olan bir dahi ikisinin önünde aniden ortaya çıkmıştı.
“Patrik Hong, Patrik Yardımcısı, umarım ikiniz de iyisinizdir,” Zhao Feng göz kırptı ve gülümsedi. İkisini bilerek korkuttuğunu kendine itiraf etti.
“Zhao Feng, tam zamanında geldin. Üst düzey uzman eksikliği çekiyorduk.”
Patrik Hong ve Tiemo çok sevindiler. Zhao Feng'in gücünden şüphe duymuyorlardı; sadece ansızın yanlarında ortaya çıkması bile Zhao Feng'in en az Çekirdek Köken Aleminde olduğu anlamına geliyordu.
“Gerçekten de, bazı sıkıntılarla karşı karşıyasınız. Altı Büyücü Kulesi'ne gitmeyi planlıyordum ama sizi ve Kızıl Ay Şeytani Mezhebinin ordularını yolda gördüm.” Zhao Feng konuştu.
Her ne kadar Kızıl Ay Şeytani Mezhebini iskelet Bölümü Lideri'ne bırakmış olsa da Demir Kan Bölgesinin Patrik Yardımcısıydı ve bunu bilseydi hiçbir şey yapmayacaktı.
“Bu kalenin farklı olduğunu da fark ettin mi?” Tiemo şaşkınlıkla sordu.
“Çekirdek Köken Aleminde iki ya da üç aura var gibi görünüyor,” Zhao Feng kendinden fazla emin değildi. Oradan geçerken derinlemesine tarama yapmamıştı, sadece genel bir bakış atmıştı.
"Çekirdek Köken Alemi... Üçü de mi?” Patrik Hong ve Tiemo birbirlerine bakıp soğuk bir nefes aldılar.
Çekirdek Köken Alemi, Azure Çiçek Kıtası'nda yüce bir mevkiydi. Tüm Büyük Kubbe Ülkesinde Çekirdek Köken Aleminde olan Patrik Hong bu mevkiye sahipti.
Patrik Yardımcısı Tiemo yarım adım Çekirdek Köken Alemindeydi, ancak savaş gücü bir Çekirdek Köken Alemine yakındı.
Bu haberi öğrendikten sonra Patrik Hong ve Tiemo'nun yüz ifadeleri ciddileşti.
Geri çekilip takviye kuvvet istemek, ikisi de düşündü. Rakibin üç Hükümdarı vardı; Böyle bir güç ile başa çıkmak onların sınırlarını aşıyordu.
“Kutsal İttifak veya On Büyük Klandan mümkün olan en kısa sürede yardım istemeliyiz” Patrik Hong söyledi ama Tiemo Zhao Feng'e baktı... Zhao Feng'in üç Hükümdardan bahsettiği anda durumu fark etti, bu konuda çok soğukkanlıydı. Tiemo, Zhao Feng'in yükselişine tanık olmuştu ve içgüdüsü ona Zhao Feng'in gücünün çok üst düzey olduğunu, kesinlikle hafife alınmaması gerektiğini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasyKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince