"Usta?”İskelet Bölüm Lideri'nin saygılı ifadesini gören Yarasa Kralı, Mistik Kılıç Hükümdarı diğer herkes şaşkına döndü. Ancak o an bu ifadesiz ve sessiz gencin “Usta” olduğunu fark ettiler.
“Zhao, Zhao Feng!” Mistik Kılıç Hükümdarı, Shi Chengtian, ve yanındakilerin nutku tutuldu. Geldiklerinden beri Zhao Feng hiçbir şey söylemeden iskelet Bölümü Lideri'nin yanında duruyordu, bu yüzden görmezden gelinmişti. Ancak şimdi herkesin bakışları bu ezici dahiye kitlendi.
Zhao Feng biraz mutsuz bir ses tonuyla konuştu: “İskelet Bölümü Lideri, sana zaten Kızıl Ay Şeytani Mezhebini kontrol etme görevini verdim. Sen böyle her küçük detayı soracak mısın?”
“Evet, evet, evet....” İskelet Bölümü Lideri titremeden edemedi ve aptal olduğu için kendisine küfür etti. Zhao Feng'in üstesinden geldiği tüm olaylardan sonra, Azure Çiçek Kıtası ile Kızıl Ay Şeytani Mezhebi kıyaslanamazdı. Bölüm Lideri, Zhao Feng'in Kızıl Ay Şeytani Mezhebi ile pek ilgilenmediğini zaten hissetmişti, bu yüzden şu anda sorumlu oydu. Usta'nın emirleri altında olan bir köle olduğu için bazı şeyleri en iyi şekilde yapması gerekiyordu.
“Küçük detay mı?” Mistik Kılıç Hükümdarı ve yanındakilerin suratları beş karış oldu. Yarasa Kralı ve yanındakiler ise şaşkınlıkla birbirlerine baktı. Sanki kıta için verilen mücadele Zhao Feng'in gözünde bir çocuk oyuncağı gibiydi.
Orada bulunan Hükümdarlar Zhao Feng'i göremiyordu ve o da şu anda “kaçık” gibi görünüyordu.
“Hehehe.... Yarasa Kralı ve diğerleri. Yalnızca iki seçeneğiniz var. Ya önümde diz çökeceksiniz ya da gebereceksiniz!” İskelet Bölümü Lideri soğukkanlılıkla güldü ve yüz ifadesini değiştirdi. Uzun zamandır Zhao Feng'den emir alıyordu ve nihayet şimdi eskiden olduğu gibi davranabiliyordu.
“Sen... Patrik'e ihanet ediyorsun!” Soluk yüzlü kadın dişlerini sıktı ve bağırdı.
“Geber!” İskelet Bölüm Lideri'nin gözlerinden ölümcül bir kırmızı ışık parladı.
Boom!
Büyük koyu gümüş renkli bir iskelet eli gökyüzünden indi ve kadının pestilini çıkardı. Kadının çığlık atacak vakti bile yoktu.
Sii!
Her iki tarafın uzmanları soğuk bir nefes aldı.
“Çok güçlü lan!”
“Bölüm Lideri Yougu muhtemelen en az Büyük Çekirdek Köken Aleminde. Patrik dışında kimse onun icabına bakamayacak....”
Yarasa Kralın ve Siyahlı Hükümranın feleği şaşmıştı. İskelet Bölüm Lideri'nin gücü bu kadar korkunç derecedeyse, Ustası Zhao Feng ne kadar güçlüydü kim bilir? Bunu düşündükten sonra ikisi, şimdilik diz çökmeye karar verdi ve Kızıl Ay Şeytani Mezhebi elitlerinin çoğu aynı şeyi yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantastikKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince