Bölüm 701: Test Etmek

7 2 0
                                    


Korsan Kutsal Toprakları'nın diğer efsanevi gemileriyle kıyaslandığında hayalet gemi küçüktü. Bu konuda tatmin edici olan tek şeyi hızıydı.

Düşmanın metalik gemilerinin büyüklüğü fazlaydı ve güçlü bir saldırı gücüne sahipti. Onlar daha gelmeden, dalgalar hayalet gemiyi çoktan sallıyordu.

“Gemimiz muhtemelen onların saldırısına dayanamayacak,” Çocuk Yarı Tanrı kısık sesle dedi.

Zhao Feng daha sonra iskelet Bölümü Lideri ile konuştu, “Diğer gemileri bırakın ve uzun menzilden saldırın.”

Whoosh!

Hayalet gemi, iki Alan-Seviyesi Kral'ın çatışmasından gelen şok dalgalarını önlemek için anında havaya uçtu.

Güm! Güm! Güm!

Aşağıdaki gemiler çarpışmaya ve korsanlar savaşmaya başladı.

"Zhao Feng, sana güveniyorum. Metal Kaplumbağa Kral'ı tutacağım,” altın saçlı erkek yukarıda savaşırken söyledi.

“Anladım,” Zhao Feng başını salladı.

Altın saçlı erkeğin Metal Kaplumbağa Kralı ile savaşmaya cesaret etmesinin nedeni, yanında yeni bir Korsan Kralı olan Zhao Feng olmasıydı ve Metal Kaplumbağa Kral onu biliyor gibi görünmüyordu.

Sou!

Hayalet gemi havadan indiği ve Metal Kaplumbağa Kral'a diğer yönden saldıran Lanetli Hayalet Ceset Formasyonunu serbest bıraktığı için son derece çevikti. Lanetli Hayalet Ceset Formasyonu saldırdığında kara dumandan yapılmış çok sayıda dokunaç oluşturdu.

"Arghhh!"

Normal bir korsan, hayalet cesedi dumanına dokunduğunda, bir kan birikintisine dönüşürdü ve ruhları Lanetli Hayalet Ceset Formasyonu tarafından emilirdi. Lanetli Hayalet Ceset Formasyonu, bu korsanların kanını ve özünü yuttukça daha da güçlenecekti.

Kadim Rüya Aleminden büyük miktarda eti emdikten sonra, hayalet cesetlerin potansiyeli önemli ölçüde artmıştı.

“Altın İmparator Yumruğu!” çocuk Yarı Tanrı korsanlara bir saldırı başlatmak için üç yaşındaki vücudunu kullandı. Boş Tanrı Aleminin altında olanlar, Yarı Tanrı çocuğa karşı hiç mücadele etme yeteneğine sahip değildi.

“Öldür ~ ~ ~ ~ ~!” İskelet Bölüm Lideri kan ve etten ibaret bir azrail gibiydi. Kimse onu durdurmayı başaramamıştı.

Hayalet gemi çok büyük olmasa da, son derece çevikti ve tüm korsanlar korktu.

İki yarım adım Kral bir grup uzmana liderlik etti ve formasyon sahibini öldürmek için hayalet gemiye girmeye çalıştı ama hiçbiri hayatta kalamadı. Bunun yerine,  Lanetli Hayalet Ceset Formasyonu için yem oldular.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin