Bölüm 677: Ruhsal Irk Soyu

13 3 0
                                    


Ruhani Zirve'de, Mistik Gerçek İlahi Klanı'nın bulunduğu dağın tepesinde büyük bir sahne vardı. Bu sahne Gerçek Kral Sahnesi olarak biliniyordu ve son derece ünlüydü. Binlerce yıldır oradaydı.

Mistik Gerçek İlahi Klanı'nda, normal uzmanların ve çekirdek öğrencilerinin Gerçek Kral Sahnesi'nde savaşmaya bile hakkı yoktu çünkü orası sadece Krallar'ın savaştığı bir yerdi.

O gün güneş, Gerçek Kral Sahnesi'nde iki kişi birbirine bakarken parladı.

Bunlardan biri, elleri arkada olan gururlu bir gençti. Gözleri keskindi ve görkemli bir aura yayarken yıldız gibi görünüyordu.

Sanki bir ilahi gümüş ışık topuna bakıyormuş gibi bir şeydi.

Bu kişi Nan Gongsheng'di, Gerçek Dövüş Kutsal Toprakları'nın bir numaralı dahisi.

“Zhe zhe, Meng Xi dışında genç nesilde başka kimi Nan Gongsheng ile karşılaştırabilirsiniz?”

“Nan Gongsheng artık bir kral. Meng Xi ve Zhao Feng ona karşı on hamle bile yapamayacak.”

Birçok Çekirdek mürit sahnenin etrafında toplandı.

Sahnenin diğer tarafında mor renkli genç bir kız vardı. Olağanüstü bir güzelliği vardı ve cildi kar gibi bembeyazdı.

Görünüş açısından, muhtemelen sadece Bin Karanlık İlahi Klanı'ndan Meng Xi onunla karşılaştırılabilirdi.

Bazı erkekler ona bakınca utanır bir hal aldı.

"O Zhao Yufei mi?”

“Kardeş Chen, Kardeş Nan ve Jiang Fan'ın ona kaybettiğini hayal etmek zor.”

Kalabalık tartıştı.

Pek çok insan, Zhao Yufei'nin kazanma şansının yüksek olduğunu düşünmese de o, çoktan bu aşamaya ulaşarak bu neslin zirvesine ulaşmıştı.

Yaş açısından Zhao Yufei, Nan Gongsheng'den çok daha gençti.

Bu savaş herkesin dikkatini çekti. Gerçek Kral Sahnesi yakınlarında birçok Kral ve İmparator vardı. İmparator Duanmu ve Nan Gongsheng'in Ustası İmparator Mi Kong da oradaydı.

“Kral olduktan sonraki ilk dövüşümün Zhao Feng veya Meng Xi'ye değil, adını bile bilmediğim bir kıza karşı olacağını düşünmemiştim.”

Nan Gongsheng alaycı bir şekilde kendi kendine mırıldandı.

Kutsal Topraklar'ın bir numaralı dahisi olarak şöhreti ve Boş Tanrı Alemi yetişimi ile aynı nesilden başka kişilerle savaşamayacak kadar insanları küçümsedi. Çünkü diğerleri onun zorba olduğunu düşünecekti. Sonuçta, Nan Gongsheng artık bir Kral'dı ve Mistik Gerçek İlahi Klanı'nın üst kademesinin bir parçası olduktan sonra bir öğrenci değildi.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin