Çocuk Yarı Tanrı ve küçük hırsız kedi kafalarını çıkartarak biraz hareket etti.Bu Zhao Feng'in Rüzgar Yıldırım Mirası zaten inanılmaz... Yıldırım Musibetlerinin gücünü birleştirebiliyorsa, o zaman gücü bütün bir seviyede artacaktır, çocuk Yarı Tanrı endişeliydi. Gücü hızla iyileşiyordu ve şimdi neredeyse orta aşama Büyük Çekirdek Köken Alemindeydi, ancak Zhao Feng'in güçlenme hızı onu daha da temkinli yaptı.
Yetişimi ne kadar ileriye giderse onunla uğraşmak kadar zor olurdu. Yarı Tanrı'nın yetişim hızı her gün binlerce mil yol kat etmek olarak tanımlanabilirdi, ancak bir Kral seviyesine ulaştıktan sonra yetişim hızı önemli ölçüde yavaşlayacaktı. Yarı Tanrı kan özünün bir damlasında ne kadar potansiyel olursa olsun yine de sınırlıydı.
Aynı zamanda, Gerçek Dövüş Kutsal Toprakları'nda Yıldırım konusunda uzmanlaşan bazı krallar bunu hissetti — özellikle de On Bin Yıldırım Mezhebinden olanlar.
Weng!
On Bin Yıldırım Mezhebinde kırmızı ve siyah bir Yıldırım kılıcı titremeye başladı ve onu sıkıştıran zincirler titremeye başladı. Yakındaki diziler tarafından mühürlenen bu kırmızı ve siyah Yıldırım kılıcı, aynı zamanda heyecanlı ve korkmuş gibi alışılmadık hareketler göstermeye başladı.
Shua!
Kırmızı ve siyah kılıcın yanında iki figür belirdi. Görkemli bir ışığa kaplı bir şekilde duran iki İmparator görünüyordu: Biri karanlık yüzlü ve yaşlı, diğeri göz kamaştırıcı renklerle kaplı bir kadındı.
“Tanrı Müsibetleri Yıldırımı'nın aurası tekrar ortaya çıktı ve bu sefer öncekinden bile daha güçlü....”
“Yıldırım Kılıcı'nı huzursuz ve heyecanlı hale getirebilecek tek şey Tanrı Müsibetlerinin Yıldırımıdır. Geçmişte, bu Yıldırım Kılıcı, Tanrı Müsibetlerinin Yıldırımı tarafından rafine edildi ve kıta bölgesinden gelen bir dahi Yıldırım'ın gücünü ondan alıp bir Tanrı oldu.”
İki İmparator konuşmaya başladı ve gözleri Mistik Gerçek İlahi Klanın ana Ruhani Zirvesi'ne yöneldi.
Tanrı Müsibetlerinden gelen yıldırım, Yıldırım konusunda uzmanlaşmış On Bin Yıldırım Mezhebi'ne karşı son derece cazipti. Sonuçta geçmişte, bu gücü bu dünyanın zirvesine ulaşmak için kullanan bir dahi vardı.
“Eğer haklıysam, Tanrı Musibetleri Yıldırımının bu sefer en önemli kısmından geliyor — kafa,” Kadın biraz düşündükten sonra dedi. Vücudu renkli yıldırımla kaplıydı. Küçük bir kıvılcımı küçük bir köyü yok etmek için yeterliydi.
“Bin Karanlık İlahi Klan ve Mistik Gerçek İlahi Klanın her ikisi de Tanrı Müsibetlerinin cesedinin parçalarını elde ettiler, ancak kesinlikle bize hiçbir şey vermeyecekler.” karanlık yüzlü yaşlı iç çekti.
On Bin Yıldırım Mezhebi, Gerçek Dövüş Kutsal Toprakları'nda üç yıldızlı süper güce en yakın mezhebti. Birkaç imparatorları vardı ve hepsinin son derece kuvvetli savaş gücü vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantastikKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince