Bölüm 821: Can Çalma

10 1 0
                                    


Normal şartlar altında üç Kral'ın Zhao Feng ve Nan Gongsheng'i bu kadar kovalaması zor olurdu. Ancak, Gerçek Yuan'larını içine kattıklarında normal Boş Tanrı Alemlerini bile geçebilecek eski bir alev arabaları vardı.

“Hırsızlar, Su elementi hazinelerini bırakın. O zaman sizi öldürmeyeceğiz!” Sarı cübbeli orta yaşlı erkek bağırdı.

Daha gelmeden çamurumsu bir sarı renkli alan görüntüsü oluştu ve bölgenin ağırlaşmasına neden oldu. Diğer iki Kral da savaş niyetleriyle doluydu. Bu iki hırsız ne kadar benzersiz olursa olsun, gruplarında yalnızca bir tane Kral vardı ve üç krala sahip grup da oraya doğru geliyordu.

Ancak beklenmedik bir şekilde ikili aniden durup arkasını döndü ve üç Kralı beklemeye başladı.

“Hehe, uçan araban benim olacak.” Mor gözlü gencin neşeli bir ifadesi vardı.

Bunu duyan üç Kral, öfkelenmeden önce bir an için duraksadı.

“Sen ne cüretle bu kadar kibirli oluyorsun lan?”

“Değersiz bir Çekirdek Köken Aleminin tekisin, pişman olacağın sözler söylemekten korkmuyor musun?”

Sarı cübbeli orta yaşlı erkek çok öfkeliydi. Çok istediği Su-Element hazinesi bu iki hırsız tarafından kaçırılmıştı. Şimdi de kibirli bir şekilde davranıp yanan arabasını da istiyorlardı.

Boom~~~~!

Üç tane Muhteşem Güç öfkeyle bölgeye indi.

Ancak iki hırsız hiç hareket etmedi. Sarı elbiseli orta yaşlı adam ve yanındakiler şok oldular ve buna inanamadılar.

Sadece Nan Gongsheng olsa bir sorun olmazdı. Sonuçta, Uzaysal Manevi Bedeni ile Cennet ve Dünya ile yüksek uyumluluğa sahip bir Göksel Ruhsal Bedeni olan Alan-Seviyesi bir Kral'dı. Ancak değersiz Küçük Çekirdek Köken Alemi olan hırsız da iyiydi.

“Saldır!” Zhao Feng ve Nan Gongsheng iki ışık çizgisine dönüştü ve üç Kral'a doğru yöneldi.

Whoosh!

Üç Kral'a doğru ilerlerken Zhao Feng'in ayakkabılarından yeşil alevler çıkmaya başladı.

“Hmh!” Sarı elbiseli orta yaşlı adamın yüzünde alaycı bir gülümseme belirdi, etrafta bulunan çamurumsu sarı renkli görüntü daha yoğunlaştı.

Boom!

Zhao Feng'in vücudu, gökten güçlü bir güç dalgası inince ağırlaştı.

Normal Çekirdek Köken Aleminde olan biri çoktann kan kusardı, ancak Zhao Feng'in vücudu güçlüydü ve onu iten yeşil ayakkabıları vardı, bu yüzden buna dayandı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin