Bölüm 791: Kutsal İllüzyon Boyutuna Giriş

8 0 0
                                    





Biri Boş Tanrı Alemine ulaştığında ruhları muazzam bir gücü barındıracak şekilde evrimleşecekti.,

Uzaysal yol, fiziksel ya da ruhsal bazlı belirli bir güç miktarına dayanabilirdi. İkisinin de sınırı aşıldığında yol buna dayanamazdı.

Ruhum normal Boş Tanrı Alemi Kralı ile aynı güce sahip, hatta biraz daha güçlü olabilir.

Zhao Feng yolun biraz titrediğini hissedebiliyordu ve Kong Feiling'in geçtiği andan daha güçlüydü. Yun Hao'nun uzaysal çatlaklar tarafından parçalanmasıyla neredeyse aynı seviyeye ulaşmıştı. Sonu Yun Hao gibi olabilir miydi?


Zhao Feng'in kalbi küt küt atmaya başladı ve Tanrı'nın Gözü bedenini terk etmeye hazır hale bile geldi. Ne olursa olsun önceliği hayatını korumaktı, ama neyse ki, sarsılma hissi Yun Hao'nun geçtiği andaki seviyeye hiç ulaşmadan boyuta yaklaştı.

Yol fiziksel güce daha fazla eğilimliydi ve Boş Tanrı Alemi Kralları inanılmaz fiziksel güç içeren bir Gerçek Yuan Boyutu oluşturmuştu. Zhao Feng'in Gerçek Yuan yetişimi yalnızca Küçük Çekirdek Köken Aleminin orta aşamasındaydı ve bir kez de olsa yetişimi yüksek olmadığı için sevindi.

Aslında bazı güçlerin elitleri, Kutsal İllüzyon Boyutuna girmek için Boş Tanrı Alemine bilerek girmemişti. Girdikten sonra atılım yapıyorlardı. Bu durum riski en aza indirecekti.


Whoosh!

Zhao Feng ortaya çıktığında bedeninin ve ruhunun ağırlaştığını hissetti. Kadim bir baskı havayı sardı. Antik Çağ'ın ve Eski Çağ'ın iniş çıkışlarının kararsızlığını yaşayan bir auraydı.

Zhao Feng Kadim Rüya Alemine girmiş gibi hissetti. Bu yerdeki baskı Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesini aşıyordu.

Karanlıktı ama görüşünü etkilemedi. Çok fazla altın renkli çamur ve toz Zhao Feng'in gözüne doldu.


Whoosh! Whoosh! Whoosh!

On Bin Kutsal Klan'ın öğrencileri ve elitleri Zhao Feng'in etrafında ortaya çıkmıştı. Toplamda doksan dokuz kişi vardı.

“Herkes buraya toplansın.” Kong Feiling birkaç yaşlı elitin yardımıyla üyeleri toplamaya başladı.

Normal şartlar altında aynı yoldan giren insanlar aynı bölgede görünürdü. Örneğin, On Bin Kutsal Klan'ındakiler aynı noktada ortaya çıkardı ve Tianfeng Büyük Ada Bölgesi'nin diğer kuvvetleri birbirine nispeten daha yakın olurdu. Ancak Dük Sarayı da dahil olmak üzere bölgede Kutsal İllüzyon Boyutuna bağlanabilen yalnızca birkaç güç vardı.


“Yaşlı Fei, Kutsal İllüzyon Boyutunun neresindeyiz?” Kong Feiling sordu.

O an gücü, orada bulunan herkesin üstündeydi, ancak yaşlı elitler kadar tecrübeli değildi.

Yaşlı Fei aralarında en tecrübeli olan kişiydi. Daha önce Kutsal İllüzyon Boyutuna girmişti. Pek bir şey alamamasına rağmen, her iki girişinde de başarılı bir şekilde hayatta kaldı ve çok fazla tecrübe kazandı.


“Şu anda konumumuzu doğrulayamıyorum. Kutsal İllüzyon Boyutu çok büyük. Bilinmeyen bir bölgeye girmiş olmamız mümkün.”


Yaşlı Fei'nin suratı kırışıklıklarla doluydu. Yetişimi yarım adım Kral seviyesine ulaşmıştı ve aynı rütbede olan başka kişileri rahatlıkla yenebilirdi.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin