Bu elit grubu Büyük Gan İmparatorluk Ailesindendi ve liderleri Luo Zun ile Sekizinci Prens'di. Tianfeng Büyük Ada Bölgesi'nde bulundukları zamanlara kıyasla auraları daha güçlüydü ve özellikle Luo Zun'un gözlerinde buz ve ateş auraları vardı.
Wu~~
O sırada mezarın derinliklerinden güçlü ve kötü bir aura geldi ve bu aura gökyüzünün korkunç bir dumanla kaplanmasına neden oldu.
“Mezarda Hayalet Cesetlerin Dao'sunun yetişimini yapan bir şey var ve neredeyse İmparator seviyesinde!”
Sekizinci Prens ve Luo Zun'un yüz ifadeleri ciddiydi. Arkalarında bulunan imparatorluk seçkinleri, aciliyet belirten durumlar için etrafta bir oluşum kurdu.
Sekizinci Prens ve Luo Zun İlahi Hislerini kullanarak mezarlığı gözlemlemek için içine girmeye başladılar. O sırada yeraltı mezarındaki birkaç dizi çoktan yok edilmişti, aksi takdirde mezarın altında ne olduğunu bu kadar kolay hissedemezlerdi.
Boom!
Yeraltı mezarında büyük bir sarsıntı ortaya çıktı ve birçok Kral aurası birbiriyle çarpışıyor gibi görünüyordu.
Mezarın yapıldığı malzeme son derece katıydı ve hatta yarım adım Krallar bile bu mezara bir şey yapamazdı.
“Cahil yabancılar! Hepiniz ilk ölen grup olacaksınız!” Yarı kemik yarı et vücudu koyu renkli alevlerle kaplı olan uzun bir iskelet konuştu. Kafasının dışında geri kalan her yeri kemik ve etten ibaretti. Sadece bir gözü vardı.
Hu~~
Dört kanatlı bir hayalet aniden yarısı et olan iskeletinin arkasında ortaya çıkıp kükredi. Dört kanatlı hayalet çok büyüktü ve baskın aurası, Cennet ve Dünya'yı etkisi altına alıyor gibiydi. Tek bir hayalet bir İmparator ile kıyaslanabilecek bir Niyet yayıyordu.
Ortaya çıkan iskelet zayıf görünse de her saldırısı bir İmparator'un gücünü ve Niyetini çağırabilirdi.
“Dikkatini çekeceğim. Siz durdurmaya çalışın...!” Sade giyinmiş normal erkek ciddi bir yüz ifadesine sahipti ve aceleyle konuştu. İki elini salladı ve vücudunun etrafında derin bir Niyet dolaştı. Gözlerinde bir İmparator'un Niyetine yakın bir niyet görülebilirdi.
Boom! Boom! Boom!
İskelet tarafından çağrılan güç yavaşlamıştı ve sade giyinen erkek tarafından engelleniyordu.
Direkt etki eden güç bakımından ikisi arasında büyük bir fark vardı. Sade giyinen erkek sanki bir ipin üzerinde yürüyor gibiydi. Attığı yanlış bir adım, çok kötü sonuçlar doğurabilirdi.
Ancak sakin bir ifadesi vardı. Tıpkı bir profesyonelmiş gibi davranıyordu.
"Xin Wuheng'den beklendiği gibi. İmparator seviyesindeki iskeleti bile durdurmayı başardı.”
Orta yaşlı sarı cübbeli Kral ve diğer iki Kral'ın vücutlarındaki ter henüz kurumamıştı. İskelet uyandığında ortaya çıkan kötü aura nefes alamamalarına neden olmuştu. Bir İmparator'un gücüne ve Niyetine sahip olan bu dört kanatlı hayalet onları umutsuzluğa düşürmüştü, ama neyse ki Xin Wuheng bu kritik anda durumu dengelemeyi başarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasíaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince