Bölüm 648: Yarı-Tanrı Şaraphanesi

16 5 0
                                    

SEO:azizademisiii.   Adli arkadasa bütün bolumlere oy verdiği için teşekkür ederim
sizden gelen  ve gelecek oylar cidden beni çok mutlu ediyor arkadaslar oylariniz için simdiden teşekkürler.

Boş Tanrı Niyeti çevredeki Yer ve Gök'ün Yuan Qisi'ni dondurdu ve Mistik Gerçek Kutsal Klanı öğrencilerinden bazıları düşüncelerinin donduğunu hissettiler. Karşı koymayı akıllarından bile geçiremiyorlardı.

Chen Yilin ve Jiang Fan bile huzursuzdu.

Boş Tanrı Niyeti'yle kafa kafaya çarpışan Zhao Feng'in bunu nasıl yaptığını hayal etmek çok zordu.

"İnsan, ölümüne susamışsın."

Muhteşem bir kuvvet belirip Zhao Feng'in içinde bulunduğu boşluğu ezmeye başladığında, ruh boyutunda büyük bir sallantı ortaya çıktı.

Zhao Feng'in yüzü hafiften kızarmıştı ve bedeniyle kemikleri çığlıklar atmaya başlamıştı. Kral'ın karşısında eğilmeye zorlanırken dizleri neredeyse bükülmüştü.

Ancak Zhao Feng, zorla kendini durdurdu.

Varoluş durumu açısından gerçek bir Kral'a son derece yakındı ve vücudu Antik Rüya Alemi aurasıyla, kalp kanı özüyle ve Mor Pullu Çimen ile güçlendirilmişti.

Dahası, Zhao Feng defalarca Antik Rüya Alemi'nin baskısına karşı koymuştu ve vücudu kadim bir aura içeriyordu. Jiang Fan'ın soy aurası bile Zhao Feng'inkini bastıramıyordu.

Uzakta bir sarayda:
"Bu veledin ruhu normal bir insan yarım adım Kral'dan daha güçlü denilebilir..."

Denizkızı Kralı'nın ifadesi ciddileşti.

Ezik bir Küçük Çekirdek Köken Alemi karınca, gerçekten de onun Kral Niyeti'ne karşı koyabiliyordu.
Zhao Feng'in Ruh Dao'sundaki uzmanlığı da son derece güçlüydü.

Boş Tanrı Alemi'ni aşması için sağlam bir temel oluşturan On Bin İlahi Düşünce Tekniği'ni yetiştirmişti.

"Soylu Babam, lütfen Ustamı durdurma."

Denizkızı Prensesi ağladı ve yalvardı.

Karanlık Kalp Mührü nedeniyle Zhao Feng'e kalbinin derinliklerinden itaat ediyordu. Hala duyguları olsa da efendisi onun için diğer her şeyden daha değerliydi.

Bu Karanlık Kalp Mührü'nün en korkunç tarafıydı, uygulandığı kişinin kalbini ve ruhunu bile köleleştiriyordu.

"Lanet insan!”

Denizkızı Kralı yumruklarını sıktı ve kükredi.

Bir Boş Tanrı Alemi Kralı olarak, ne zamandan beri bir insan karıncadan emir alıyordu?

Krallardan aşağıdaki herkes karıncadır. Bu cümle kadim kayıtlarda kayıtlıydı.

Normal Çekirdek Köken Alemi yetiştiriciler, Boş Tanrı Alemi Krallar'ın niyetlerine bile engel olamazlardı.

" 'Krallardan aşağıdaki herkes karıncadır...' bana karşı kullanışsız."

Zhao Feng, Denizkızı Prensesi'ne yolu göstermesini emrederken kıs kıs güldü.

Chen Yilin ve yanındakilerin zihinleri şok içindeydi, onu bir zombi topluluğu gibi takip ettiler.

"Bu Zhao Feng, On Bin Kadim Irk'ın soyuna bile sahip olmamasına rağmen bu kadar güçlü. Bu nasıl mümkün olabilir?"

Jiang Fan mağlup hissetti. Cennetin Gözü'nün üstlerinde beliriş anı aklına geldi. Gözün yaydığı aura On Bin Kadim Irk'ın soyunu huzursuz etmişti.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin