Bölüm 708: Ölüm Bakışı

13 1 0
                                    


Wen Luoan ve Yin Yang Lordu açıkça o kadar kibirli değillerdi ki, ağır yaralanmış olsa bile, bir İmparator'u geride tutabileceklerine inanıyorlardı.

İmparator Mu Yun öfkeyle doluydu ve bu öfkesini dindirebileceği bir yer yoktu. Dudaklarını yaladı ve Wen Luoan'a, Yin Yang Lord'una ve gemideki tüm Ölüm Muhafızlarına acımasız bir gülümsemeyle baktı. Onlara karşı tanıdık bir hissinin olduğunu hissetti, sanki onları bir yerden biliyormuş gibiydi.

“Bu adamda Zhao Feng'in izleri var. Onu geride tutmalıyız.” Wen Luoan ve Yin Yang Lordu birbirlerine baktılar.

Zhao Feng'in Uzay Boşluğu Göz Kuvveti tarafından vurulduktan sonra, kullanılan büyük miktarda ruh gücü nedeniyle İmparator Mu Yun'da Ölüm Niyeti'nin bir izi vardı.

İkisi birbirine baktı ve aniden ne yapmaları gerektiğini anladılar.

Shua! Shua!

İkisi de aynı anda eşsiz bir Ölüm Jetonu çıkardı. Bu jetonlar mürekkep kadar siyahtı ve üzerinde Ölüm'ün eski bir harfi yazılmıştı. Her ikisi de doğrudan ruha giden bir Ölüm aurası yaydı.

İmparator Mu Yun ruhunun soğuduğunu hissetti ve huzursuz oldu. Ölüm Niyeti jetonlardan yayıldı ve İmparator Mu Yun'a kilitlendi.

“Bu jetonlar, acaba...” İmparator Mu Yun bir şeyler düşünüyor gibiydi ve ifadesi büyük ölçüde değişti.

Hemen ardından şok edici bir sahne ortaya çıktı.

Weng~ ~ ~

İki jetonun merkezinde zifiri siyah bir göz belirdi ve sanki Ölüm dünyasına bağlanmış gibi beyaz bir ışıkla parladı.

“Ölüm Gözü!” İmparator Mu Yun, düşündüğün şeyin doğru olduğunu anlayınca haykırdı.

O anda, Ölüm Gözü'nün gücü Wen Luoan'ın ve Yin Yang Lord'un Ölüm Jetonundan aktı ve bu güç, Mor Aziz Harabelerindekinden onlarca kat daha güçlüydü. Bu şey kalite farkından kaynaklanıyordu. Ölüm Gözü en son ortaya çıktığında Ölüm Niyeti'nin içinde saklanıp serbest bırakıldığı için Ölüm Jetonundan geliyordu. Oysa bu sefer Wen Luoan ve Yin Yang Lordu onu Ölüm Gözü İmparatoru ile doğrudan bağlantı olarak kullanıyordu.

İmparator Mu Yun kalbinin titrediğini hissetti, sanki kendi hayatını kontrol edemiyormuş gibiydi. Ancak bir Boş Tanrı Alemi İmparatoru olarak geri adım atmadı. Kağıt üzerinde Ölüm İmparatorunun onunla aynı yetişimi vardı ama işin sonunda eski bir İmparator olmanın yanı sıra Ölüm Tanrı Gözü soyundandı.

"Hıh! Ölüm İmparatoru kişisel olarak gelirseniz size karşı dikkatli olabilirim, ancak bu sadece uzayda seyahat eden Ölüm Gözünüz,” İmparator Mu Yun soğukkanlılıkla güldü ve ruhu güçlü bir niyet oluştururken yanmaya başladı.

Hem Wen Luoan hem de Yin Yang Lordu nefes alamadı ve ruhları titremeye başladı, ama neyse ki ellerindeki Ölüm Jetonları onlara güven ve bir tür koruma sağladı.

~KOG~4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin