Unutulmuş Yarı Tanrı Bahçesinden sonra, Zhao Feng'in varoluş durumu, bedeni ve ruhu tamamen yeni bir seviyeye ulaştı ve Kadim Rüya Alemine dayanmanın öncekine kıyasla çok daha kolay olduğunu hissetti.“Kıpırdamadan durursam, bir iki gün burada sorun çıkarmadan kalabilirim.”
Zhao Feng yavaşça ileriye doğru yürüdü ve Tanrı'nın Manevi Gözü ile dikkatli bir şekilde etrafını taradı.
Buraya son geldiğinde, bir kraldan daha güçlü olan kadim bir kuşla tanışmıştı. Daha büyük canavarların ne kadar güçlü olabileceğini hayal etmek zordu, bu yüzden Zhao Feng son derece dikkatli ve temkinliydi.
Ta! Ta! Ta!
Zhao Feng'in yürüyüşü sabit ve sağlamdı. Yorgun hissederse oturur ve dinlenirdi.
Kadim Rüya Aleminin aurasını solumak Zhao Feng'in bedenini, soyunu ve hatta ruhunu temizledi, ancak etki artık çok daha zayıftı. Sonuçta, Zhao Feng'in varoluşu ve ruh hali artık bir Kral seviyesine ulaşmıştı.
Önünde bir çimler vardı. Çimlerin yanında küçük bir dere vardı. Bu çimler Zhao Feng'in ilk hedefiydi.
“Önce bu çimleri halledeceğim.”
Zhao Feng, ona ulaşmak için yaklaşık bin adım gerektiğini tahmin etti.
Yarım yıl önce Zhao Feng için bin adım atmak zordu. O zaman, on ya da yirmi adım atsaydı oldukça iyi olurdu, ancak şimdi ruhu ve bedeni güçlenmişti ve Kadim Rüya Alemi ile olan uyumluluğu artmıştı, herhangi bir sorun olmadan birkaç yüz adım yürüyebilirdi.
On adım... yüz adım... yüz elli adım....
Zhao Feng son derece dikkatliydi.
Aniden, Zhao Feng gökyüzünde siyah bir nokta gördü.
"Hmm? Serçe mi o?” Zhao Feng biraz durakladı.
Serçenin aurası daha önceki kuş kadar güçlü değildi, ama Hükümdar Lord Rütbesine ulaşmıştı.
O anda, Zhao Feng tamamen gerildi, ancak serçe Zhao Feng ile uğraşmadı ve sadece uçtu.
“Kadim Rüya Alemi gerçeğe benzer gibi görünüyor; tüm varlıklar sebepsiz yere saldırma yeteneğine sahip değil,” Zhao Feng bir nefes verdi ve biraz daha hızlı yürümeye başladı.
Tanrı'nın Manevi Gözü, karıncalar ve böcekler gibi bazı küçük varlıkları fark etmeye başladı. Tüm bu varlıkların aurası güçlüydü ve en zayıf olanı hükümdar seviyesiyle kıyaslanabilirdi.
“Kadim Rüya Aleminin en zayıf yaratıkları bile yetişim olmadan çok güçlü,” Zhao Feng'in kalbi titredi.
Tabii ki, bu varlıklar Zhao Feng kadar güçlü olmasa da, oranın yerlileri oldukları için Kadim Rüya Alemi aurası tarafından bastırılmadılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOG~4
FantasiaKOG 637 bölümünden sonrasını yazıyorum sadece önceki bolumler watte var zaten iyi okumalar Degerlendirme ve yorumlariniz beni motive edebilir teşekürler Her gün 10 bölüm atmaya çalışacağım elimden geldigince